  • 11. Data: 2009-03-30 08:07:43
    Temat: Re: Telefon z Gps i wifi
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > Panie Waldku!
    > Nie wiesz, że tematy i pytania czasem się dezaktualizują?
    > Ktoś pyta, to wypada mu odpowiedzieć a nie odsyłać niewiadomo gdzie!

    Kolega Waldek to typowy bojownik słusznej sprawy, szkoda tylko, że nie
    zauważa, że przez takich jak on, to archiwa grup wyglądają jak śmietnik.
    Sam przeszukując archiwa wolałbym się natknąć 100 razy na to samo pytanie z
    dobrze udzieloną odpowiedzią, niż na 100 pytań, gdzie w 90 % zamiast
    odpowiedzi mam jakieś wypociny głupiomędrków na temat netykiety i
    wyszukiwarki google.

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 12. Data: 2009-03-30 08:09:23
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > samsunga - nie wiem jak jest w modelach z wbudowanym gps (e51, n95 itp.)
    > ale

    To e51 ma wbudowany GPS?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 13. Data: 2009-03-30 09:13:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 30 Mar 2009 10:07:43 +0200, MariuszM napisał(a):

    > Kolega Waldek to typowy bojownik słusznej sprawy, szkoda tylko, że nie
    > zauważa, że przez takich jak on, to archiwa grup wyglądają jak śmietnik.

    Śmietnik robią ci, którzy marnują kolejną okazję siedzenia cicho i jeżeli
    się zwraca uwagę w oczywistej sprawie robią pod tym kilkanaście postów już
    zupełnie nie związanych z niczym - a tu zrobiłeś literówkę, a link nie do
    końca działa no i w końcu moje ulubione największe robienie śmietnika -
    zwracanie uwagi, że zwracanie uwagi robi śmietnik.
    Jesteś tym samym podobny do modnego ostatnio wirusa komputerowego który
    pierwsze co robi, to informuje użytkownika że komputer ma wirusy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 14. Data: 2009-03-30 09:17:07
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

> [...]
    > końca działa no i w końcu moje ulubione największe robienie śmietnika -
    > zwracanie uwagi, że zwracanie uwagi robi śmietnik.

    Nieśmiało chciałbym zwrócić uwagę, że robisz dokładnie to co zarzucasz innym
    :)

    Dobra kończę wątek i pozdrawiam,

    Mariusz

  • 15. Data: 2009-03-30 17:44:33
    Od: "Daniel" <m...@g...pl>

    Użytkownik "MariuszM" <m...@T...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gqpurd$jjt$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > To e51 ma wbudowany GPS?

    Dobre pytanie :) Sprawdziłem i faktycznie ten model nie ma GPS, przepraszam
    za błąd.

    pozdrawiam Daniel

  • 16. Data: 2009-03-30 19:21:16
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > Dobre pytanie :) Sprawdziłem i faktycznie ten model nie ma GPS,
    > przepraszam za błąd.

    Jest za to przygotowany do współpracy z zewnętrznym GPSem, stąd może takie
    wrażenie.

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz