  • 1. Data: 2009-03-28 10:11:27
    Temat: Telefon z wifi i gps
    Od: "...:::fi$her:::..." <d...@g...com>

    Witam,
    Proszę o pomoc>
    poszukuję telefon na abonament z Gps i Wifi,
    w jakiej sieci mógł bym dostać po atrakcyjnej cenie,
    i jeszcze jedno,a mianowicie jak to jest z tymi mapami.
    slyszałem że aby korzystać z Gps w tel. trzeba cały czas się łączyć i
    płacić,
    czy jest możliwość np wgrania do tel automapy lub innej aby ciągle się
    nie
    łączyć i płacić?

    --
    ...:::fi$her:::...

  • 2. Data: 2009-03-28 13:02:01
    Temat: Re: Telefon z wifi i gps
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    ...:::fi$her:::... pisze:
> [...]
    > płacić,
    > czy jest możliwość np wgrania do tel automapy lub innej aby ciągle się

    postaraj sie o to zapytać na grupie telefoniea.gsm, ale napisz odrazu DO
    czego ci ten GPS i WiFi. Wbrew pozorom nie jest to głupie ani
    podchwitliwe pytanie. IPhone mający gpsa potrafi powiedzieć gdize
    jestes, telefony z javą będą dobrze nawigowały czerpiąc dane z internetu
    po gprs, symian już pozwoli na uruchomienie "prawdziwej" nawigacji, a do
    automapy musisz miec windows mobile. Tak w wielkim i mało precyzyjnym
    skrócie.

    ToMasz

  • 3. Data: 2009-03-28 13:46:47
    Od: "...:::fi$her:::..." <d...@g...com>

> [...]
    > jestes, telefony z javą będą dobrze nawigowały czerpiąc dane z internetu
    > po gprs, symian już pozwoli na uruchomienie "prawdziwej" nawigacji, a do
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Ok,kumam,
    czy jakiś operator sprzedaje takie tel z owym systemem?

  • 4. Data: 2009-03-28 17:31:59
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    ...:::fi$her:::... pisze:
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Ok,kumam,
    > czy jakiś operator sprzedaje takie tel z owym systemem?

    każdy. Sprawdź ich oferty. JAk telefon jest sprzedawany z automapą to
    napewno ma GPS. na99%wifi. Tak czy owak to drogi sprzęt. czasami na
    allegro dostaniesz taniej niż u operatorów. napewno Twoje warunki
    spełnia kaiser, omnia, i780, x500. Telefony do poogladania i wylosowania
    na stronie:
    gsmarena.com

    ToMasz

  • 5. Data: 2009-03-28 21:27:39
    Od: r...@m...com

> [...]
    > płacić,
    > czy jest możliwość np wgrania do tel automapy lub innej aby ciągle się

    Nokia N95 ma jedno i drugie

    za GPS nic nie płacisz, nie mylić z GPRS.

  • 6. Data: 2009-03-29 01:48:10
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Płacisz szybkim rozładowywaniem baterii, no chyba że na stałe fonik podłaczony np. do
    instalacji w samochodzie.
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2009-03-29 19:16:52
    Od: s...@m...com

    > Płacisz szybkim rozładowywaniem baterii, no chyba że na stałe fonik
    podłaczony np. do instalacji w samochodzie.

    Myślę że przedpiścy chodziło o PLN

  • 8. Data: 2009-03-29 19:46:56
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik <s...@m...com> napisał w wiadomości
    > podłaczony np. do instalacji w samochodzie.
    >
    > Myślę że przedpiścy chodziło o PLN

    A nie o właściwą grupę?

    --
    Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
    Wśród serdecznych przyjaciół psy zająca zjadły.

  • 9. Data: 2009-03-29 19:49:03
    Od: r...@m...com

    > Użytkownik <s...@m...com> napisał w wiadomości

    > A nie o właściwą grupę?

    Nie jest to najodpowiedniejsza grupa, ale IMHO właściwa. Ogólnie o telefonii.

    Nie jest to pl.misc.telefonia.stacjonarna lub pl.misc.telefonia.przewodowa

  • 10. Data: 2009-03-29 23:40:43
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik <r...@m...com> napisał w wiadomości

    > Nie jest to najodpowiedniejsza grupa, ale IMHO właściwa. Ogólnie o
    > telefonii.

    Mylisz się niestety, pisząc, że jest właściwa. Poszukaj w Sieci... na
    pewno trafisz na właściwą.

    > Nie jest to pl.misc.telefonia.stacjonarna lub
    > pl.misc.telefonia.przewodowa

    Nie jest też grupą o GSM. To, że komórczaki są w opisie, to stąd, że w
    momencie jego powstawania grupy GSM nie było jeszcze, wtedy tak, to była
    grupa ogólna.
    Przeszło by może jeszcze, gdybyś zapytał o to, czy operator może zrobić
    to, czy tamto, czy ewentualnie o Sferię, a to z powodu, że formalnie (bo
    fizycznie to stuprocentowa komórka) liczy się jako telefonia nie-GSM,
    stacjonarna (ale i tak to jest gięte, tyle, ze Sferia nie ma swojej
    kategorii, więc jest tu poruszana z konieczności). Aparaty GSM
    zdecydowanie tu nie należą, mają swoją grupę. Zatem, nie mów proszę, że
    ta grupa jest właściwa.