  • 1. Data: 2009-03-24 19:05:51
    Temat: Mini centralka z DECT
    Od: "Rafal B. [R1]" <r...@x...USUN.wp.TO.pl>

    Witam!
    Zamierzam zrezygnowac z linii ISDN i przejść na analog.
    Niestety, ze wzgl. na ADSL, którego TPSA nie założy bez dodatkowej linni.
    Mam domofon podłączany do mini centralki i dzwoni na zalogowane słuchawki
    DECT.
    Centralke, a w zasadzie bazę kupić można za grosze i idealnie współpracuje z
    domofonem.
    Siemens Gigaset 4170. http://tinyurl.com/cvkljf
    Chodzi o to, że ma ona wejście analogowe do podłączenia np. przewodowego
    faksu (albo właśnie domofonu) i oczywiście możliwość logowania kilku
    słuchawek DECT.

    Czy jest jakiś odpowiednik do obsługi analogowej linii?
    Nie koniecznie Siemens'a.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał B. [R1]

  • 2. Data: 2009-03-25 11:06:24
    Temat: Re: Mini centralka z DECT
    Od: "pawbrok" <MójLogin@WywalOgonkipóćżtą.óńęt.pł>

    > Czy jest jakiś odpowiednik do obsługi analogowej linii?

    Najprostszym rozwiązaniem jest Bramotel podłączalny pomiędzy linię
    analogową, a dowolny analogowy telefon stacjonarny (w tym DECT).

    --
    pozdrawiam pawbrok

  • 3. Data: 2009-03-25 14:14:25
    Od: "Rafal B. [R1]" <r...@x...USUN.wp.TO.pl>

    > Najprostszym rozwiązaniem jest Bramotel podłączalny pomiędzy linię
    > analogową, a dowolny analogowy telefon stacjonarny (w tym DECT).
    Ale chodzi o to żeby mógł się komunikować z każdym DECTem połączeniem
    wewnętrznym.

  • 4. Data: 2009-03-25 14:18:02
    Od: "Rafal B. [R1]" <r...@x...USUN.wp.TO.pl>

    > Najprostszym rozwiązaniem jest Bramotel podłączalny pomiędzy linię
    > analogową, a dowolny analogowy telefon stacjonarny (w tym DECT).
    Znalazlem przejsciowke Siemensa do logowania np.analogowych faksów na DECT
    bezprzewodowo, ale kosztuje kilka stówek używka...

  • 5. Data: 2009-03-25 16:47:49
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-03-25, Rafal B. [R1] <r...@x...USUN.wp.TO.pl> wrote:

    > Ale chodzi o to żeby mógł się komunikować z każdym DECTem połączeniem
    > wewnętrznym.

    Któryś z Dryteków (routerków) typu all-in-one, jest taki z WiFi i stacją
    bazową DECT plus analogowa linia telefoniczna (plus modem ADSL, plus
    router, plus 4 portowy ethernet). Jest wersja z S0 oraz bez S0 :)

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 6. Data: 2009-03-25 17:21:10
    Od: "pawbrok" <MójLogin@WywalOgonkipóćżtą.óńęt.pł>

    Użytkownik "Rafal B. [R1]" <r...@x...USUN.wp.TO.pl> napisał w wiadomości
    > Ale chodzi o to żeby mógł się komunikować z każdym DECTem połączeniem
    > wewnętrznym.

    Była kiedyś wersja analogowa Siemensa Gigaseta 1054. Ale w tej chwili chyba
    trudna do zdobycia.

    --
    pozdrawiam pawbrok

  • 7. Data: 2009-03-25 17:32:21
    Od: "pawbrok" <MójLogin@WywalOgonkipóćżtą.óńęt.pł>

> [...]

    > DECT.
    > Centralke, a w zasadzie bazę kupić można za grosze i idealnie współpracuje

    Ewentualnie jest jeszcze jedno rozwiązanie. Pozostawić cały istniejący
    system, a dokupić konwerter z linii analogowej na ISDN.
    Najtaniej da się to zrealizować za pomocą bramki VoIP z portami analogowymi
    i ISDN - Fritz!Box Fon WLAN 7050.
    Przy okazji masz router WLAN i bramkę VoIP do telefonii internetowej. koszt.
    ok 200,- zł

    --
    pozdrawiam pawbrok

  • 8. Data: 2009-03-27 12:00:22
    Od: "Rafal B. [R1]" <r...@x...USUN.wp.TO.pl>

    > Była kiedyś wersja analogowa Siemensa Gigaseta 1054. Ale w tej chwili
    > chyba trudna do zdobycia.

    ISDNowych na eBay.de jest od cholery i za grosze, ale analogów nie widać...
    Rozumiem, że to musi być analog, bo nie da sie podpiac analoga pod ISDNowa
    wersje?

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał B. [R1]

  • 9. Data: 2009-03-27 12:43:08
    Od: "Rafal B. [R1]" <r...@x...USUN.wp.TO.pl>

> [...]
    > analogowymi i ISDN - Fritz!Box Fon WLAN 7050.
    > Przy okazji masz router WLAN i bramkę VoIP do telefonii internetowej.
    Ciekawe rozwiązanie. Przemysle je. Troche mnie martwi, ze tylko 2 LANy sa,
    ale z tym USB powinno wystarczyć i tylko jeden kabel bym musial zmienic.
    Dzieki!