  • 1. Data: 2009-03-24 13:28:20
    Temat: "Przystawka" na kartę sim do telefonu stacjonarnego
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Przepraszam, ale nawet nie wiem jak to nazwać.
    Chodzi o to, bym kartę sim z Ery (numer stacjonarny) mógł włożyć do
    "czegoś", co podepnę do normalnego aparatu telefonicznego. Czy ktoś jest
    zorientowany w temacie? Nawet nie wiem czy bardziej na gsm. nie powinienem
    tego zapytania wysłać...
    pozdr
    sil

  • 2. Data: 2009-03-24 13:38:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    silesiac pisze:
> [...]
    > "czegoś", co podepnę do normalnego aparatu telefonicznego. Czy ktoś jest
    > zorientowany w temacie? Nawet nie wiem czy bardziej na gsm. nie

    Czy tak się da jak piszesz, to nie wiem, nigdy o czymś takim nie
    słyszałem. Jest za to do kupienia telefon, wyglądający jak stacjonarny,
    a działający na karty SIM

    http://www.telepolis.pl/telefony.php?id=883

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-03-24 13:50:28
    Od: "pawbrok" <MójLogin@WywalOgonkipóćżtą.óńęt.pł>

    To "coś" nazywa się bramką GSM.
    Do niej wkładasz kartę (lub kilka kart) SIM, a do bramki podpinasz telefon
    stacjonarny.
    Są też urządzenia (np. Siemes Homestation) do których podłącza się telefon
    komórkowy z kartą SIM oraz telefon stacjonarny.
    W obu wypadkach rozmowy z telefonu stacjonarnego mogą być prowadzone przez
    sieć GSM.

    --
    pozdrawiam pawbrok

  • 4. Data: 2009-03-24 14:28:06
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Jest za to do kupienia telefon, wyglądający jak stacjonarny,
    > a działający na karty SIM
    >
    > http://www.telepolis.pl/telefony.php?id=883
    >
    > --
    > Liwiusz

    Znam, znam. Da się pogadać na głośnomówiącym. Wystarczy komputer obok lub tv
    i przez słuchawkę nie słyszysz prawie nic poza jakimś motorem... Nie zawsze,
    ale dość często. Testowałem na kartach Orange i Ery.
    pozdr.
    sil

  • 5. Data: 2009-03-24 16:13:32
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Użytkownik "pawbrok" <MójLogin@WywalOgonkipóćżtą.óńęt.pł> napisał w
    wiadomości news:gqaof3$j0p$1@news3.onet...
> [...]
    > komórkowy z kartą SIM oraz telefon stacjonarny.
    > W obu wypadkach rozmowy z telefonu stacjonarnego mogą być prowadzone przez

    Wielkie dzięki (cena tych "bramek" mnie lekko zmroziła)
    pozdr
    sil

  • 6. Data: 2009-03-24 16:28:17
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-03-24, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > http://www.telepolis.pl/telefony.php?id=883

    Lepiej zwykłą bramkę GSM z portem analogowym. Są takie z akumulatorem
    który działa jak mały "ups" (zwykły zasilacz buforowy).

    Były też (dawno temu) rozwiązania bodajże Siemensa "Home Station" do
    komórek klasy (iirc) C55, normalnie masz komórkę, przychodzisz do domu,
    wkładasz komórkę na "home station" i zamienia się ona w stacjonarny
    (jest po prostu port do podpięcia zwykłego aparatu).

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 7. Data: 2009-03-24 16:52:52
    Od: f...@w...pl

    On 24 Mar, 14:28, "silesiac" <s...@w...pl> wrote:
> [...]
    > zorientowany w temacie? Nawet nie wiem czy bardziej na gsm. nie powinienem

    A Sagem RL300 z tejze Ery "stacjonarnej"?

    http://www.era.pl/pl/indywidualni/telefony/telefon_s
    tacjonarny

    pozdr, f

  • 8. Data: 2009-03-24 20:32:45
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Użytkownik <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
> [...]
    > tego zapytania wysłać...

    A Sagem RL300 z tejze Ery "stacjonarnej"?

    Oglądałem dzisiaj. Wiesz... problem to jest taki, że chciałbym, żeby toto
    miało wygląd telefonu stacjonarnego i dobrą jakość dźwięku. Niestety ten
    szajs, który otrzymałem ED20 (o ja głupi) daje mi rozmówcę z pogłosem
    studni. Jablo o którym wyżej - wypożyczyłem z pracy nie miał na szczęście
    simlocka - b.dobry dźwięk, ale napady szałów w stylu warczenie i zero
    słyszalności. Boję się kupić coś, co i tak i tak nie da przynajmniej szeroko
    pojętej normalności w rozmawianiu, zwłaszcza jeśli to coś kosztuje ok 400
    PLN.
    Dzięki za sugestie
    sil

  • 9. Data: 2009-03-26 05:25:07
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    Ten Sagem jest dla ciebie najlepszym rozwiązaniem, jeśli chcesz
    podpiąć swój telefon - tyle, że nie ma go już w Erze.

    Ja z kolei w firmie z powodzeniem stosujemy kilka Jablotronów -
    wszystko gra wyśmienicie. Jakość dźwięku zdecydowanie lepsza niż z
    normalnej komórki. Brumiało nam na początku - ale to wynikało raczej z
    problemów z uziemieniem zasilacza.

    Michał

  • 10. Data: 2009-03-29 14:02:31
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 24 Mar 2009 17:28:17 +0100, Krzysztof Drewicz
    <h...@w...gdzies.tam> wrote:

> [...]
    >wkładasz komórkę na "home station" i zamienia się ona w stacjonarny
    >(jest po prostu port do podpięcia zwykłego aparatu).

    a mozna takie cos kupic dla innych komorek np. Nokii? Ja chetnie jak
    jestem w domu, to chcialbym z tego czegos korzystac.

    Macie wiedze czy takie cos jest do kupienia lub czy mozna samemu cos
    takiego zrobic ?

    --
    ThinkXtra