  • 1. Data: 2010-02-02 20:44:34
    Temat: Telefonia stacjonarna w Orange
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    Powoli zaczyna się walka na rynku numeracji
    stacjonarnej na BTS. Tym razem obudził się Orange:
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=17222&limit=1000

    Ircys

  • 2. Data: 2010-02-02 22:06:23
    Temat: Re: Telefonia stacjonarna w Orange
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Ircys" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    >Powoli zaczyna się walka na rynku numeracji
    >stacjonarnej na BTS. Tym razem obudził się Orange:
    >http://www.telepolis.pl/news.php?id=17222&limit=100
    0

    Sen byl dosc dlugi. W czerwcu juz dwa lata minie odkad Era uruchomila ENS.
    ATSD Era tez musi dopracowac co nieco. Chcialem sobie zmienic taryfe z Ery
    Nowy Komfort na "Biznes Pakiet" (bez aneksu) i co... - niedasie, bo ENS jest
    wlaczona. Trzeba by wylaczyc ENS, zmienic taryfe na Biznes Pakiet i dopiero
    w Biznes Pakiecie aktywowac usluge Stacjonarny Numer Biznesowy - ale juz z
    nowym numerem - i w dodatku jeszcze by trzeba bylo (podobno) odwiedzic
    najblizszy punkt sprzedazy z kompletem papierow.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-02-02 22:57:20
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Ircys napisał:
    > Powoli zaczyna się walka na rynku numeracji
    > stacjonarnej na BTS. Tym razem obudził się Orange:
    > http://www.telepolis.pl/news.php?id=17222&limit=1000

    Taaa, czyli coraz bardziej widać, że telefon stacjonarny to jest taki co
    ma stacjonarne numer i interkonekt, a technologia jest zupełnie bez
    znaczenia ;-).

    Przemek

  • 4. Data: 2010-02-09 23:36:22
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@W...Moje.Nazwisko.pl>

    Przemysław Kowalik (p...@A...pl) wrote:

    > Taaa, czyli coraz bardziej widać, że telefon stacjonarny to jest taki co
    > ma stacjonarne numer i interkonekt, a technologia jest zupełnie bez
    > znaczenia ;-).

    W takim razie dlaczego MTR >> FTR? ;-)

    /ST

  • 5. Data: 2010-02-09 23:58:14
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-02-10 00:36, Slawomir Tobis wrote:

    > W takim razie dlaczego MTR >> FTR? ;-)

    Pewnie dlatego, że do stworzenia sztucznej stacjonarności komórek trzeba
    dołożyć trochę sprzętu za niezłą kasę :-P

  • 6. Data: 2010-02-19 22:47:21
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:
> [...]

    Rewitalizuję wątka :-).

    > Pewnie dlatego, że do stworzenia sztucznej stacjonarności komórek trzeba
    > dołożyć trochę sprzętu za niezłą kasę :-P

    Znaczy się rozchodzi o "przejściówki" GSM<->PSTN tudzież CDMA<->PSTN bo
    ograniczenia strefowe bądź nomadyczne to da się chyba wykonać czysto
    software'owo :-P?

    A tak serio, jak powstała Era Domowa, to zadałem tu pytanie, jakim cudem
    opłaca się PTC brać stacjonarny interkonekt przy jednoczesnym biadoleniu
    jak to zły Urząd zmusza do obniżek interkonektu komórkowego i o ile
    spadną przychody z w/w powodu.

    AFAIR napisałeś wtedy, że liczy się całość przychodów z danej oferty i
    niższe przychody z interkonektu są niejako kompensowane przez kiepskie
    taktowanie, wysokie stawki do Ery i coś tam jeszcze.

    Ponieważ analogiczne oferty pojawiły się ostatnio także w Orangu i
    Playu, to oznacza, że z niskim interkonektem opłaca się jednak łączyć
    komórkowo :-). OK, wiem, te oferty to margines, ale coraz bardziej
    zastanawia mnie czy byłoby opłacalne istnienie sieci _ogólnokrajowej_
    działającej tak jak Sferia tzn. sieć komórkowa ze stacjonarnym
    interkonektem i bezpłatnymi przychodzącymi?

    Przemek