  • 1. Data: 2013-12-20 12:25:30
    Temat: Telefony od Janiny w sprawie sprzątania
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Przed chwilą dzwoniła do mnie Janina Magnetofon i pytała się ile razy
    sprzątam w tygodniu. "Jeżeli mniej niż 1 raz, naciśnij 1...". Wyświetlił
    mi się jej numer - stacjonanry Warszawski z Górnego Mokotowa.
    To już nie pierwszy telefon tego rodzaju w ciągu ostatnich paru
    miesięcy. Trzeba przyznać, że za kolejnym razem to już nie rozśmiesza.
    Można to jakoś zablokować?

  • 2. Data: 2013-12-20 17:19:43
    Temat: Re: Telefony od Janiny w sprawie sprzątania
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał:

    > Można to jakoś zablokować?

    A nawet trzeba. Dowolnym programem do blokady zdefiniowanych numerów.