  • 1. Data: 2013-12-20 14:51:49
    Temat: Zarządzanie uprawnieniami aplikacji
    Od: Kamikazee <n...@n...pl>

    Możecie polecić aplikację do zarządzania uprawnieniami (Android) innych
    programów w telefonie z rootem. Chodzi mi o odebranie aplikacji np.
    możliwości czytania kontaktów w telefonie.

  • 2. Data: 2013-12-20 15:21:34
    Temat: Re: Zarządzanie uprawnieniami aplikacji
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-12-20 14:51, Kamikazee wrote:
    > Możecie polecić aplikację do zarządzania uprawnieniami (Android) innych
    > programów w telefonie z rootem. Chodzi mi o odebranie aplikacji np.
    > możliwości czytania kontaktów w telefonie.

    Niedawno przerobilem to w SGS2 z CM 10.2 :]
    Kilka aplikacji wymaga bezposredniego dostepu do telefonu, mam teraz
    opcje: pozwol/zablokuj/zapytaj.
    Nie wiem jednak na ile ta funkcja jest zwiazana z A4.3. Czesc aplikacji
    w markecie to tak naprawde skroty do App Ops.

  • 3. Data: 2013-12-20 23:47:21
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 20.12.2013 15:21, atm pisze:

> [...]
    > Nie wiem jednak na ile ta funkcja jest zwiazana z A4.3. Czesc aplikacji
    > w markecie to tak naprawde skroty do App Ops.
    ten "CM" to ta wersja "dla opornych" która była na google play?
    zastanawiam się właśnie nad popsuciem telefonu...

    ToMasz

  • 4. Data: 2013-12-21 00:14:41
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 20.12.2013, o godzinie 14.51.49, na pl.misc.telefonia.gsm, Kamikazee
    napisał(a):

    > Możecie polecić aplikację do zarządzania uprawnieniami (Android) innych
    > programów w telefonie z rootem. Chodzi mi o odebranie aplikacji np.
    > możliwości czytania kontaktów w telefonie.

    Pobaw się Autostarts (opcja Group by Event) i Disable Services (mniej
    opcji, ale sporo serwisów, które apki uruchamiają w tle można wyłączyć).
    CM i bazujace na nim ROMy mają wbudowaną opcję włączania i wyłączania
    uprawnień. Pewnie jakieś aplikacje niezwiązane z CM są do tego (szukaj pod
    Permissions).

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 5. Data: 2013-12-21 00:29:17
    Od: atm <...@v...pl>

    > ten "CM" to ta wersja "dla opornych" która była na google play?
    > zastanawiam się właśnie nad popsuciem telefonu...
    >
    > ToMasz

    Tak, jest ot faktycznie instalator dla opornych. Poszlo jak z platka,
    oprocz restartu PCta tuz przed, musial wykryc urzadzenie a to stalo sie
    po restarcie.

  • 6. Data: 2013-12-21 01:02:11
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 20 Dec 2013 14:51:49 +0100, Kamikazee <n...@n...pl> wrote:
    > Możecie polecić aplikację do zarządzania uprawnieniami (Android) =
    > innych
    > programów w telefonie z rootem. Chodzi mi o odebranie aplikacji np.
    > możliwości czytania kontaktów w telefonie.

    np. Permissions Denied, ale licz się że może spowodować crash
    aplikacji .

    --
    Marek

  • 7. Data: 2013-12-21 20:31:29
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Kamikazee <n...@n...pl> Wrote in message:
    > Możecie polecić aplikację do zarządzania uprawnieniami (Android) innych
    > programów w telefonie z rootem. Chodzi mi o odebranie aplikacji np.
    > możliwości czytania kontaktów w telefonie.

    Kiedyś używałem LBE Privacy Guard i dobrze się spisywał. Teraz
    widzę, że opinie w Sklepie mu się popsuły.

    --
    Jacek Midura

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup