  • 31. Data: 2017-09-24 15:50:08
    Temat: Re: Telefony z dual sim
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-24 o 14:34, Smok Eustachy pisze:

    > 5 cali, czyli duzy
    W realu nie widzialam, ale skoro piszesz, że duży to duży.
    Tak, ten jest oczywiście droższy, ale chyba lepszy.
    Poprawny link:

    --
    animka

  • 32. Data: 2017-09-24 16:29:53
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Te linki to nie literówki, ale przeprosiny przyjęte. :-)
    >
    > Robert
    Linki były dobre, tylko później ktoś złośliwie namotał.
    Przeprosiłam za beznadziejne literówki.

    --
    animka

  • 33. Data: 2017-09-24 17:04:00
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Animka
    naskrobał(a):

    > 40tude to bardzo przestarzały program, więc na poprawne otwarcie linku w
    > tym programie nie masz co liczyć.
    > Nie skracam linków, wolę widzieć przed nosem cały link, który mi się na
    > pewno, zawsze otworzy-chyba, że ktoś wkleił sknoconego linka.

    Animka jak zawsze swoja filozofię ma. I po co ja się łudziłem?
    Ech, niereformowanym chciałem z dobrego serca pomóc...
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz na ulicach berlina dokarmiał ukradkiem niemieckie dzieci.

  • 34. Data: 2017-09-24 17:56:34
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-24 o 17:04, ...:::WISKOLER:::... pisze:
> [...]
    > Animka jak zawsze swoja filozofię ma. I po co ja się łudziłem?
    > Ech, niereformowanym chciałem z dobrego serca pomóc...
    Ciebie kto zreformował?
    Dzięki za dobre serce 8-)

    --
    animka

  • 35. Data: 2017-09-24 20:56:46
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 24/09/2017 03:29 PM, Animka wrote:
    > Linki były dobre, tylko później ktoś złośliwie namotał.
    > Przeprosiłam za beznadziejne literówki.

    Nie byly. Thunderbird lamie.

    http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-em
    ails-behalf-nsa/index.html

  • 36. Data: 2017-09-25 01:18:23
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-24 o 20:56, 2late pisze:

    > Nie byly. Thunderbird lamie.
    >
    > Pozdrawiam
    Może Twój Thunderbird łamie. Mój Thunderbird nie łamie. Może taki link
    nie zmieścić się na całej szerokości strony, ale to nie oznacza, że link
    złamany.

    --
    animka

  • 37. Data: 2017-09-25 09:24:58
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 25/09/2017 12:18 AM, Animka wrote:

    > Może Twój Thunderbird łamie. Mój Thunderbird nie łamie. Może taki link nie
    > zmieścić się na całej szerokości strony, ale to nie oznacza, że link złamany.

    A co to oznacza?

    https://i.imgur.com/iKAARWE.png

    Thunderbird/38.5.1 Hamster/2.1.0.11

    Thunderbird/52.3.0 Hamster/2.1.0.11

    Stary Thunderbird jest niekompatybilny.

  • 38. Data: 2017-09-25 14:07:25
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-09-25 o 09:24, 2late pisze:

    > Stary Thunderbird jest niekompatybilny.

    Nie wygłupiaj się. To my wszyscy nie mamy racji, wszyscy mamy zły
    sprzęt, wszyscy mamy problemy z połamanymi linkami z powodu naszej
    niegramotności...
    Przecież dyskutujesz z Animką! Nie zauważyłeś? :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 39. Data: 2017-09-25 14:42:22
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-09-25 o 01:18, Animka pisze:

    > Może Twój Thunderbird łamie. Mój Thunderbird nie łamie. Może taki link
    > nie zmieścić się na całej szerokości strony, ale to nie oznacza, że link
    > złamany.

    Na spokojnie. :-)
    Jak klikniesz na pierwszy link z Twojej pierwszej wiadomości to otwiera
    się strona z telefonem ASUS ZenFone Go ZB452K DS (czarny)?

    Ja uważam, że się nie otwiera. A Ty?

    Robert

  • 40. Data: 2017-09-25 18:16:11
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 25 września 2017 14:43:08 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski
    napisał:

    > Na spokojnie. :-)
    > Jak klikniesz na pierwszy link z Twojej pierwszej wiadomości to otwiera
    > się strona z telefonem ASUS ZenFone Go ZB452K DS (czarny)?
    >
    > Ja uważam, że się nie otwiera. A Ty?

    U mnie dziala