  • 21. Data: 2017-09-24 00:50:20
    Temat: Re: Telefony z dual sim
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-23 o 23:24, 2late pisze:

    > No i co, dual sim źle działał?
    >
    > Pozdrawiam
    Nie, dual mam na samsungu nirandroidzie. Najgowszymk kosznarem jest w
    nic pisanie smsów.
    Nie na normalnej klawiatury jak w Androidzie.

    --
    animka

  • 22. Data: 2017-09-24 00:53:14
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-23 o 23:32, krzysztofsf pisze:
> [...]
    aplikacji - te ktore znalazlas nie nadaja sie do tego.
    > Mozna tu wykorzystac okreslenie ze sprzedazy gier komputerowych.
    >
    > Na obecne wymagania oprogramowania/konfiguraccja sprzetowa, Twoje wynalazki mozna
    okreslic jako "demo".
    > Jesli nie bedziesz korzystac z funkcji smartfonowych, wzglednie wlaczysz
    przegladarke czy apke pogody raz w miesiacu, to bedziesz twierdzila, ze to calkiem
    fajny sprzet. Jesli zaczniesz korzystac...to po jakims czasie zostawisz na scianie i
    ponownie wydasz pieniadze kupujac cos mocniejszego i z bateria umoizliwiajaca dluzej
    niz dwie godziny intensywnijszego korzystania.

    > te telefony sa zbudowane z przestarzalych komponentow polaczonych z najslabszymi
    niskobudzetowymi, wielkosc pamieci stalej przaktycznie umiemozliwia zainstalowanie
    wiecej niz kilku aplikacji a slaby procesor i malo ramu gwarantuje ich powolne
    dzialanie. na szczescie male baterie zapewniaja krotki czas denerwowania sie powolnym
    sprzetem. Jak uruuchomisz w sklepie, na golym oprogramowaniu produucenta, moze Ci sie
    wydawc, ze gadalem bzduury. Ale z miesiac korzystania i przyznasz mi racje, gdy
    sprzet spowolni, zacznie sie zapychac.

    > Pytasz sie o opinie, to ja dostajesz. Watpie, zeby ktokolwiek chcial Cie utwierdzic
    w Twoim wyborze.
    Procesor słaby? Zaglądales w opis?
    Jeśli tak to chrzanię takie telefony.

    --
    animka

  • 23. Data: 2017-09-24 00:57:19
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-24 o 00:18, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 23.09.2017 o 18:02, Animka pisze:
    > /.../
    o-.bhtml

    tml?keyword=asus%20zenfone%20go%20dual%20sim

    > Powiem Ci krótko: kolektyw robi Cię w wała.
    > Obecnie używam Alcatela z 1GB RAM i 8 pamięci. Brakuje pamięci, bo
    > część zajmuje system a resztę aplikacje Google, które puchną po
    > aktualizacjach niemiłosiernie. I pamięć podręczna puchnie potwornie.
    > Twitter trzyma hasło w 300 megach chyba. Wywaliłem.
    >
    > Szukaj telefonu z 16 GB pamięci i miejscem na karte i tam coś uruchomisz.
    >
    > 1 GB + 8 GB działa dobrze pod Windows 10 Mobile, który jest porzucony.
    >
    > Jeśli telefon działa jako telefon czyli ma dobry głośnik, mikrofon itp
    > to 2+16 i jakoś podziała.
    DZIĘKI!
    Te smartfony jako takie z dual sim sa drogie, więc trwam prrzy swoim
    samsungu z systenen akdroid.

    --
    animka

  • 24. Data: 2017-09-24 01:01:06
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-24 o 00:20, Smok Eustachy pisze:
    > /.../
    > Spróbuj ten:
    > https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/myphone-p
    rime-plus-zloty.bhtml

    Też jeden z malutkich ten tekefun. Chciałabym większy :-)

    --
    animka

  • 25. Data: 2017-09-24 08:10:44
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Animka
    naskrobał(a):

    > Coś sobie naknociłeś w swoim Thunderbirdzie, albo linkiem manipulowałeś
    > cwaniaczku nieuczku.
    > Też korzystam z Thunderbird'a.

    [cytat on]

    https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/asus-zenf
    one-go-zb452k-ds-
    czarny.bhtml?from=skapiec&utm_source=skapiec.pl&utm_
    medium=referral

    https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/myphone-g
    o-.bhtml?
    gclid=EAIaIQobChMI15DZpqu51gIVRYmyCh15CADSEAQYASABEg
    KdovD_BwE&gcl
    src=aw.ds&dclid=CJKI0JetudYCFQWKsgodDKoKag

    [cytat off]
    tak wygląda twój link w 40tude Dialog, to raczej twój program połamał
    linki.
    Możesz zacząć skracać linki na tiny.pl i bedzie dobrze u każdego.
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    - Stirlitz, jakiego koloru mam majtki? - spytał Müller.

  • 26. Data: 2017-09-24 14:34:03
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 24.09.2017 o 01:01, Animka pisze:
    rime-plus-zloty.bhtml

    > Też jeden z malutkich ten tekefun. Chciałabym większy :-)

    5 cali, czyli duzy

  • 27. Data: 2017-09-24 15:25:37
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-24 o 01:01, Animka pisze:
    rime-plus-zloty.bhtml

    > Też jeden z malutkich ten telefon. Chciałabym większy :-)

    Przepraszam za literówki popełniane w swoich postach.

    --
    animka

  • 28. Data: 2017-09-24 15:29:36
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-24 o 00:57, Animka pisze:

    tml?keyword=asus%20zenfone%20go%20dual%20sim

    > DZIĘKI!
    > Te smartfony jako takie z dual sim są drogie, więc trwam prrzy swoim
    > samsungu z systemem android.

    Dodam jeszcze, że ponownie wkleiłam linki i linki te działają.
    Wasze przedlądarki może łamią nieumiejętnie linki i dlatego nie możecie
    wejść na stronę.

    --
    animka

  • 29. Data: 2017-09-24 15:34:57
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-24 o 08:10, ...:::WISKOLER:::... pisze:
> [...]
    > linki.
    > Możesz zacząć skracać linki na tiny.pl i bedzie dobrze u każdego.
    40tude to bardzo przestarzały program, więc na poprawne otwarcie linku w
    tym programie nie masz co liczyć.
    Nie skracam linków, wolę widzieć przed nosem cały link, który mi się na
    pewno, zawsze otworzy-chyba, że ktoś wkleił sknoconego linka.

    --
    animka

  • 30. Data: 2017-09-24 15:46:52
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-09-24 o 15:25, Animka pisze:

    > Przepraszam za literówki popełniane w swoich postach.

    Te linki to nie literówki, ale przeprosiny przyjęte. :-)

    Robert