  • 1. Data: 2010-04-15 06:38:44
    Temat: Telewizja publiczna robi wodę z mózgu
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    Wczoraj na ekranie gościł pan Kraśko, który mówił o wielkiej,
    wielokilometrowej kolejce do prezydenckiej trumny. O atmosferze żałoby,
    powagi, skupienia i spokoju. Pan Kraśko stał w otwartych drzwiach, a za jego
    plecami była ulica. Ulica z fikającymi, roześmianymi młodymi ludźmi,
    natrętnie machającymi do kamery z lewej strony Kraśki. TV zrobiła kilka
    "wejść" i za każdym razem było to samo. Tłumek się ożywiał. Dlaczego
    realizator to pokazywał? W jakim celu? To nie był przypadek. W TV nie ma
    przypadków.
    Panowie z TV, spokój nad tą trumną!

  • 2. Data: 2010-04-15 07:55:10
    Temat: Re: Telewizja publiczna robi wodę z mózgu
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    jagr pisze:

    > Panowie z TV, spokój nad tą trumną!

    Amen. Wpadłem wczoraj do chałupy ze spaceru i włączyłem telewizornię,
    akurat na Wiadomości TVP, gdy pojawił się temat kontrowersji dotyczących
    miejsca pochówku. To była kwintesencja jednostronności - argumenty
    przeciwników Wawelu się nie pojawiły...

    --
    Bogdan

  • 3. Data: 2010-04-15 11:34:57
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 4/15/2010 8:38 AM, jagr pisze:

> [...]
    > .... TV zrobiła kilka "wejść" i za każdym razem było to samo. ... Dlaczego
    > realizator to pokazywał? W jakim celu? To nie był przypadek...

    To nie przypadek, to brak profesjonalizmu.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 4. Data: 2010-04-16 05:50:18
    Temat: Re: Telewizja publiczna robi wodę z mózgu OT
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Dariusz Zygmunt wrote:

    > To nie przypadek, to brak profesjonalizmu.

    obywatele byli do dupy, wymienic obywateli...

    już to znamy. :)

  • 5. Data: 2010-04-16 10:37:05
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 4/16/2010 7:50 AM, Marek Dyjor pisze:

    > obywatele byli do dupy, wymienic obywateli...
    > już to znamy. :)

    Obywatele są nieprofesjonalni? Zastanów się co piszesz.

    Oczywiste jest że gdy stawia się wóz transmisyjny i cały czas pokazuje
    ten sam widok na ulicę to wcześniej czy później pojawi się w kadrze
    jakiś "wesołek".
    Czemu więc TV publiczna postawiła na taką formę przekazu? Inne telewizje
    potrafiły sobie poradzić z tematem a ta akurat nie.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 6. Data: 2010-04-16 12:33:11
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "BoDro" napisał:

    > argumenty przeciwników Wawelu się nie pojawiły...

    Poważnie? Bo ja w wielu mediach słyszę samych przeciwników. Tylko co tym
    ujadaczom do tego? G... Gospodarz katedry podjął decyzję i miał do niej
    prawo, a medialno-politycznemu antypolactwu wara!!! Szczekajcie sobie za
    judaszowe srebrniki ile wlezie, a karawana idzie dalej.

    Remek

  • 7. Data: 2010-04-18 05:02:05
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent jagr nadaje:
    > Panowie z TV, spokój nad tą trumną!

    Komuna to był jednak przyzwoity ustrój. Wszyscy wiedzieli że telewizja
    kłamie i nikt nie miał wątpliwości że jest manipulowany. Teraz nie
    zastanowi nikogo gdy telewizja latami mówi jedno a pewnego ranka robi
    zwrot o 180 stopni i z równym impetem jedzie w przeciwną stronę.
    Człowiek obdarzony chociażby dwucyfrowym IQ doszedłby do wniosku że
    pewnie ani paprzedni ani ten nowy kierunek, nie ma nic wspólnego z
    prawdą czy szczerością. Taka propaganda za której oglądanie TV powinna
    płacić abonament widzom a nie odwrotnie.

    Dotyczy to wszystkich telewizji, zarówno prywatnych jak i publicznych.

  • 8. Data: 2010-04-18 10:52:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > zastanowi nikogo gdy telewizja latami mówi jedno a pewnego ranka robi
    > zwrot o 180 stopni i z równym impetem jedzie w przeciwną stronę.

    Już tez bez przesady.
    W Polsce jest zwyczaj, że o zmarłych mówi się dobrze albo wcale.
    Jako że tv rzadko może skorzystać z tej drugiej opcji, to sobie zapchali
    anteny pierwszą i oszczędzili na kosztach (emisji filmów czy sportu) przez
    tydzień.

> [...]
    > abonament widzom a nie odwrotnie.
    >
    > Dotyczy to wszystkich telewizji, zarówno prywatnych jak i publicznych.

    A może wszyscy poza tymi nieustannie zdziwionymi doskonale to wiedzą, więc
    nie muszą o tym bić piany co tydzień, ani przejmować się tym co akurat w tv
    powiedzieli?

  • 9. Data: 2010-04-18 14:38:28
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    wiadomości news:hqeoc5$ora$1@news.onet.pl...
> [...]
    > anteny pierwszą i oszczędzili na kosztach (emisji filmów czy sportu) przez

    Taaa - a transmisje to nic nie kosztują. I brak reklam też sobie na plus
    stacje liczą.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 10. Data: 2010-04-18 16:47:17
    Od: z <z...@g...pl>

    Akurat w tvn24 komentatorzy wylewają wiadra jadu
    Ech... do końca żałoby nie doczekali