  • 1. Data: 2010-04-13 18:33:49
    Temat: FTA -najciekawsze w obcych językach
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam! Zrobiłem remanent kanałów ulubionych HotBird w dekoderze i
    zauważyłem, że "grzebanie" w ponad tysięcznej liczbie kanałów jest trudna.
    Czy jest gdzieś w necie spis i opis najciekawszych kanałów np.
    informacyjnych, sportowych, itp. żeby sobie to szybciej poukładać? Chodzi mi
    oczywiście o języki napopularniejsze, tzn. ang, niemiecki, rosyjski,
    francuski, może włoski...

    A może ktoś z Was ma już taką listę, wartą grzechu? Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-04-13 18:52:18
    Temat: Re: FTA -najciekawsze w obcych językach
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Adax napisał:
    > Czy jest gdzieś w necie spis i opis najciekawszych kanałów np.
    > informacyjnych, sportowych, itp. żeby sobie to szybciej poukładać?

    Co jest ciekawe dla jednego, dla innego będzie zapewne nudne ;-)

    > Chodzi mi oczywiście o języki napopularniejsze, tzn. ang, niemiecki,
    > rosyjski, francuski, może włoski...

    Może poszukaj w pl.kingofsat.net - tam można filtrować wg języków, a
    lista programów podaje rodzaj programu (np. wiadomości, muzyka itp.)
    Resztę prawdopodobnie musisz zrobić sam...