  • 1. Data: 2009-03-16 10:45:25
    Temat: Myszka z cichym klikiem
    Od: Piotr Dworak <p...@i...pl>

    Witam,
    mam dość, niby błahy, ale jednak - problem. Jako że jeszcze w jednym
    pokoju mieszkam z żoną i dzieckiem, dość irytującym odgłosem w godzinach
    nocnych stało sie klikanie myszką:) I stąd moje pytanie - znacie może
    jakiś model myszki, która miałaby naprawdę cichutki klik, albo najlepiej
    nie miała go wcale?
    Trochę googlałem, znalazłem jakiś model ale japoński i w PL niedostepny:/
    Może z doświadczenia coś, może macie jakąś myszkę która naprawdę wydaje
    wam się cholernie "cicha"..?

    Dodam, że nie do Apple:)

    Pozdrawiam,
    Piotr Dworak

  • 2. Data: 2009-03-16 14:24:17
    Temat: Re: Myszka z cichym klikiem
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    36 decybeli http://www.thanko.jp/silent_mouse2/

  • 3. Data: 2009-03-16 14:24:48
    Od: vcore <mail*TNIJ*@vcore.pl>

    Piotr Dworak pisze:
> [...]
    > Trochę googlałem, znalazłem jakiś model ale japoński i w PL niedostepny:/
    > Może z doświadczenia coś, może macie jakąś myszkę która naprawdę wydaje

    Może to?
    http://allegro.pl/item575469479_mysz_a4tech_op_200q_
    nowosc_bezglosna_hit.html

    A jeśli chcesz coś z wyzszej polki to polecam Logitech G5 która ma
    naprawde cichutki klik

  • 4. Data: 2009-03-16 14:41:15
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Touchpad w notebooku ;-)
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2009-03-16 14:43:01
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

> [...]
    > I stąd moje pytanie - znacie może jakiś model myszki, która
    > miałaby naprawdę cichutki klik, albo najlepiej nie miała go wcale?

    A to musi byc mysza?
    Bo jest takie cos: http://www.ergonomictouchpad.com/
    (choc na dzien dzisiejszy drogie dosc...)

    A przy okazji - podepne sie pod temat - problem ten sam,
    tylko ze mnie bardziej potrzebna by byla "bezdzwieczna"
    klawiatura... Poleci ktos cos? :)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 6. Data: 2009-03-16 15:14:24
    Od: RyAn <r...@k...pl>

    Vituniu pisze:

> [...]
    >
    > A przy okazji - podepne sie pod temat - problem ten sam,
    > tylko ze mnie bardziej potrzebna by byla "bezdzwieczna"

    Sa takie całe gumowe. Serio. Wodoszczelne.
    Sprawdź na AlleDrogo

    --
    pzdr
    RyAn

  • 7. Data: 2009-03-16 19:37:48
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Piotr Dworak pisze:
> [...]
    > Trochę googlałem, znalazłem jakiś model ale japoński i w PL niedostepny:/
    > Może z doświadczenia coś, może macie jakąś myszkę która naprawdę wydaje

    :)
    dotknął mnie ten sam problem. Padła mi stara mysz(przyciski) i kupiłem
    nową identyczną. Niestety, cięcie kosztów widać bardzo. jest jakby
    "wyciosana" z granitu. Gorzej spasowana, trzeszczy i klawisze "walą" jak
    mikrostyki w joysticku z c64. Wiec rozebrałem starą, z myślą o
    wstawieniu w nią kontraktonów. jednak wyczysciłem styki i działa
    klikając wyraźnie ciszej niż ta nowa.
    Reasumując. jeśli masz pojęcie o klejeniu i lutowaniu, spróbuj przerobić
    dowolną myszkę na kontraktony - wtedy bedzie wieczna i bezgłośna.

    ToMasz

  • 8. Data: 2009-03-16 20:59:45
    Od: Piotr Dworak <p...@i...pl>

    > Reasumując. jeśli masz pojęcie o klejeniu i lutowaniu, spróbuj przerobić
    > dowolną myszkę na kontraktony - wtedy bedzie wieczna i bezgłośna.

    Heh, z lutowaniem to kiepsko, ale chyba faktycznie ją rozbiorę:)

    Pozdrawiam,
    Piotr Dworak

  • 9. Data: 2009-03-16 22:56:18
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 16 marca 2009 (11:45:25) napisano:

> [...]
    > Trochę googlałem, znalazłem jakiś model ale japoński i w PL niedostepny:/
    > Może z doświadczenia coś, może macie jakąś myszkę która naprawdę wydaje

    Może po prostu przejdź się do jakiegoś sklepu, pomacaj kilka modeli,
    poklikaj - coś Ci pewnie przyppadnie do gustu...

    Yakhub
    Nie pisz do mnie na ten adres.

  • 10. Data: 2009-03-19 18:54:51
    Od: Dumak <dumakpl@_usun_gmail.com>

    Piotr Dworak pisze:
    (...) znacie może
    > jakiś model myszki, która miałaby naprawdę cichutki klik,

    Ostatnio korzystam z takiej myszki: "DELL Bluetooth Travel", jest
    najcichsza ze wszystkich jakie miałem w łapie.

    Dumak