  • 1. Data: 2010-01-10 14:19:51
    Temat: Telewizor - prośba o doradzenie
    Od: "MK" <x...@o...eu>

    Przeglądam w necie telewizory. Interesują mnie takie w przedziale cenowym
    2-3kPLN. Przekątna ok 40". Ale jest ich tam setki jeśli nie tysiące i już
    mam obłęd w oczach. Znalazłem pasujący mi model SONY Bravia LCD KDL-40P5600
    w cenie ok. 2600PLN. Czy jest to dobry wybór czy można kupić coś lepszego w
    tym przedziale cenowym?
    Z góry dziękuję :)

  • 2. Data: 2010-01-10 15:15:20
    Temat: Re: Telewizor - prośba o doradzenie
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 10.01.2010 15:19, MK pisze:
> [...]
    > w cenie ok. 2600PLN. Czy jest to dobry wybór czy można kupić coś lepszego w

    dobry.
    w tym przedziale kupisz także innych marek.
    podobnie jak tą tylko bez dodatkowego wyposażenia
    tj. sieć.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion

  • 3. Data: 2010-01-10 16:52:27
    Od: Mamut <c...@g...com>

    nie podales swoich wymagań, ani zrodla sygnalu. Jesli ogladasz z
    analogu to lepiej zapomnij o LCD bo sie zalamiesz. Tylko plazma.

  • 4. Data: 2010-01-10 16:58:39
    Od: "Jermat" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    nie podales swoich wymagań, ani zrodla sygnalu. Jesli ogladasz z
    analogu to lepiej zapomnij o LCD bo sie zalamiesz. Tylko plazma.

    Analog się kończy. Sam o tym wiesz. Telewizora nie kupuje się na 2 - 3 lata.
    Nie doradzaj więc głupot.

  • 5. Data: 2010-01-10 17:02:55
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 10.01.2010 17:58, Jermat pisze:
> [...]
    > analogu to lepiej zapomnij o LCD bo sie zalamiesz. Tylko plazma.
    >
    > Analog się kończy. Sam o tym wiesz. Telewizora nie kupuje się na 2 - 3 lata.

    po drugie - nie wyda tyle kasy po to by oglądać kilka kanałów,
    nawet w dvb-t nie zanosi się na więcej.

  • 6. Data: 2010-01-11 06:26:25
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jermat" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Analog się kończy. Sam o tym wiesz. Telewizora nie kupuje się na 2 - 3
    > lata. Nie doradzaj więc głupot.

    Nadajnik TV o mocy ponad 100kW na Św. Krzyżu (koło Kielc) ma przejść na
    DVB-T pod koniec 2013 roku. :-)
    Za 1799zł kupiłem rok temu plazmę panasonica 42" (PV8), za 3-4 lata kupię
    50" FullHD pewnie za podobną kasę. :-)
    Nie wiem jak z LCD, ale obraz z plazmy jest bardzo dobry, nawet w
    rozdzielczości 1024x768, zdjęcia na plaźmie wyglądają lepiej niż na LCD
    (testowałem z monitorami LCD na matrycy TN od 17" do 22").

  • 7. Data: 2010-01-11 09:07:08
    Od: Mamut <c...@g...com>

    nawet jak analog sie skonczy za te 4-5 lat (w co nie wierze w tym
    kraju) to i tak obraz na plazmie bedzie lepszy z cyfrowym sygnalem w
    tv za 2,5zl niz na LCD za tą kasę. Więc polecę tą G Ł U P O T Ę.

  • 8. Data: 2010-01-11 16:50:38
    Od: "Adoks" <v...@n...com>

    Użytkownik "MK" <x...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > w cenie ok. 2600PLN. Czy jest to dobry wybór czy można kupić coś lepszego w

    Samsung 37" lub 40" serii B650, ma wszystko co na dzień dzisiejszy mieć powinien
    odbiornik TV, w tym przedziale cenowym jest "The Best"
    --
    pozdrawiam
    -= Adoks =-

  • 9. Data: 2010-01-11 18:02:31
    Od: dekoder <w...@w...pl>

    Mamut pisze:
    > nawet jak analog sie skonczy za te 4-5 lat (w co nie wierze w tym
    > kraju) to i tak obraz na plazmie bedzie lepszy z cyfrowym sygnalem w
    > tv za 2,5zl niz na LCD za tą kasę. Więc polecę tą G Ł U P O T Ę.

    dodam swoją skromną aczkolwiek może istotną uwagę.
    mam plazmę 42" firmy ... nie ważne, odbieram i oglądam DVB-T (śrem)
    niecałe dwa lata temu kupiliśmy starszej osobie TV LCD 37" z okazji ...
    nie ważne - był to zbiorowy prezent dla dziadków od rodziny.
    pozostała część rodziny uparła się przy LCD no i demokracja zwyciężyła !
    dziadkowie często u nas bywają i coś tam zawsze sobie obejrzą ...

    spostrzeżenia i uwagi osób starszych:
    na naszym bolą nas oczy (LCD) już po godzinie - oboje są zgodni
    tutaj (plazma) możemy obejrzeć cały film i nawet nie mrużymy oczu -
    oboje są zgodni.

    dodam, że u siebie również mają DVB-T inny tylko jest tuner

    nie będę przekazywał swoich i rodziny spostrzeżeń bo to wykazałem
    kupując plazmę

    zastanawiałbym się przy sygnale FullHD ale na razie musimy jeszcze
    poczekać na stabilizację DVBT - ostatnio śrem uruchomił EPG

    dekoder

  • 10. Data: 2010-01-11 19:00:19
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    dekoder pisze:

> [...]
    > na naszym bolą nas oczy (LCD) już po godzinie - oboje są zgodni
    > tutaj (plazma) możemy obejrzeć cały film i nawet nie mrużymy oczu -

    A ktos im regulowal ten telewizor?