  • 1. Data: 2010-01-10 10:59:56
    Temat: Tuner ADB-100T - co warty?
    Od: "Rastusztiru Czernemik" <v...@s...dk>

    Witajcie,
    za niecałe 3 miesiące w mojej lokalizacji (okolice Olsztyna) ma ruszyć DVB-T
    mam nbox recorder, nie mam już miejsca w stoliku pod OTV żeby wstawić
    standardowy odbiornik DVB-T, a chciałbym czasem odbierać np. Polsat :)
    czy urządzenie pod USB ADB-100T jest coś warte?
    korzystacie z niego?
    dziękuję za wszelkie uwagi :)

    pozdrawiam
    Rastusztiru

  • 2. Data: 2010-01-10 11:41:35
    Temat: Re: Tuner ADB-100T - co warty?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rastusztiru Czernemik" <v...@s...dk> napisał w wiadomości
> [...]
    > standardowy odbiornik DVB-T, a chciałbym czasem odbierać np. Polsat :)
    > czy urządzenie pod USB ADB-100T jest coś warte?

    A masz miejsce na stoliku na komputer dla niego?

  • 3. Data: 2010-01-10 11:58:38
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 10.01.2010 12:41, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Rastusztiru Czernemik" <v...@s...dk> napisał w
    > wiadomości news:hicbv8$2jt$1@news.task.gda.pl...
    >
    > A masz miejsce na stoliku na komputer dla niego?

    do czego mu komputer ?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion

  • 4. Data: 2010-01-10 13:23:36
    Od: "Rastusztiru Czernemik" <v...@s...dk>

    > A masz miejsce na stoliku na komputer dla niego?

    nie chcę oglądać TV na komputerze
    to jest urządzenie do nbox'a n'ki

  • 5. Data: 2010-01-10 13:45:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > do czego mu komputer ?

    Aaaa, chodzi o ten dongiel do nboxa?
    To jest jakiś wybór, myślałem że oferują tylko 1 model.