  • 1. Data: 2010-01-10 01:56:10
    Temat: czy istnieje takie cos?
    Od: "dziadek69" <a...@u...tlen.pl>

    witam
    czy istnieje telewizyjna antena radiowa?
    tzn taka, zeby nie trzeba bylo ciagnac kabla antenowego do telewizora,
    tylko sygnal byl przekazywany radiowo?

  • 2. Data: 2010-01-10 07:48:43
    Temat: Re: czy istnieje takie cos?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *dziadek69* napisał(-a):

    > czy istnieje telewizyjna antena radiowa?
    > tzn taka, zeby nie trzeba bylo ciagnac kabla antenowego do telewizora,
    > tylko sygnal byl przekazywany radiowo?

    To jeszcze pewnie zasilana z baterii slonecznych i akumulatora, bo w
    przeciwnym razie i tak byłby potrzebny kabel, tym razem do zasilania. Chyba
    że miejsce montażu dawałoby możliwość bezproblemowego zasilania
    przewodowego. Sam jestem ciekaw czy są takie urządzenia :)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2010-01-10 10:18:06
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 10.01.2010 02:56, dziadek69 pisze:
    > witam
    > czy istnieje telewizyjna antena radiowa?
    > tzn taka, zeby nie trzeba bylo ciagnac kabla antenowego do telewizora,
    > tylko sygnal byl przekazywany radiowo?

    pewnie chodzi Ci o to by zamontować antene na dachu nie ciągnąć
    od niej kabla do tv?
    więc jest coś obok, repeater który wymaga zasilania i powtarza tylko
    sygnały tv naziemnej cyfrowej.
    prod. polska - telkom-telmor

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion

  • 4. Data: 2010-01-10 20:25:19
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2010-01-10 08:48, Big Jack pisze:
> [...]
    > Chyba że miejsce montażu dawałoby możliwość bezproblemowego zasilania
    > przewodowego. Sam jestem ciekaw czy są takie urządzenia :)

    Mój sąsiad kupił dzwonek bezprzewodowy do furtki żeby nie trzeba było
    ciągnąc kabla a potem pociągnął do niego kabel żeby nie trzeba było
    wymieniać baterii, impuls z przycisku dalej wędruje bezprzewodowo...

  • 5. Data: 2010-01-10 21:03:24
    Od: "dziadek69" <a...@u...tlen.pl>

> [...]
    > od niej kabla do tv?
    > więc jest coś obok, repeater który wymaga zasilania i powtarza tylko

    potrzebuje cos takiego a'la:

    http://i50.tinypic.com/2ahcmf7.jpg

    czyli podpięte do kabla a druga część wpięta do telewizora,
    może być na zasilanie bateryjne

    sęk w tym, że chce dość estetycznie zamontować specyficzny telewizor,
    a kabel nie będzie wyglądał za ładnie..

  • 6. Data: 2010-01-10 22:09:53
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 10.01.2010 22:03, dziadek69 pisze:
> [...]
    > może być na zasilanie bateryjne
    >
    > sęk w tym, że chce dość estetycznie zamontować specyficzny telewizor,

    do tv analogowej nie ma czegoś takiego, bynajmniej się nie spotkałem.
    może postaw tuner sat, antene i coś takiego:
    http://allegro.pl/item869337006_nadajnik_i_odbiornik
    _av_videosender_myslowice.html

  • 7. Data: 2010-01-11 00:18:20
    Od: "dziadek69" <a...@u...tlen.pl>

    > do tv analogowej nie ma czegoś takiego, bynajmniej się nie spotkałem.
    > może postaw tuner sat, antene i coś takiego:
    > http://allegro.pl/item869337006_nadajnik_i_odbiornik
    _av_videosender_myslowice.html

    z tym, ze potrzebuje ukryc odbiornik wewnatrz obudowy telewizora, a tutaj
    wydaje sie, ze to jest na podczerwien..
    i jest napisane ze na wtyczke AV czyli jakby ze zwyklej takiej anteny jak na
    dachu tez odbieralo?

  • 8. Data: 2010-01-11 06:59:45
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    dziadek69 pisze:
    > wydaje sie, ze to jest na podczerwien..
    > i jest napisane ze na wtyczke AV czyli jakby ze zwyklej takiej anteny jak na
    > dachu tez odbieralo?

    przecież napisałem, że do analogowej nie znam sposobu.
    nie podczerwień tylko 2,4GHz, na podczerwień działa
    przedłużacz pilota.
    dziła to tak:
    antena sat ----> odbiornik sat ----> videosender

    videosender----->tv

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 9. Data: 2010-01-13 07:48:51
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 10 Jan 2010 11:18:06 +0100, pawell32 <p...@n...pl>
    wrote:

> [...]
    >od niej kabla do tv?
    >więc jest coś obok, repeater który wymaga zasilania i powtarza tylko

    zajebiste macie pomysly. 20 m kabla ca 30 zl, wzmacniacz telkom-telmor
    ca 900 zl.

    --
    ThinkXtra

  • 10. Data: 2010-01-13 07:50:07
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 10 Jan 2010 02:56:10 +0100, "dziadek69" <a...@u...tlen.pl>
    wrote:

    >witam
    >czy istnieje telewizyjna antena radiowa?
    >tzn taka, zeby nie trzeba bylo ciagnac kabla antenowego do telewizora,
    >tylko sygnal byl przekazywany radiowo?

    a ja szukam czegos takiego, co pozwoliloby mi zrobic siku nie idac do
    ubikacji.......... takie cos nazywa sie pieluszka np. Pampers.

    --
    ThinkXtra