  • 51. Data: 2006-03-01 16:33:26
    Temat: Re: Tendencja :(
    Od: "Wlochaty" <i...@N...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:blfb02lj34nubaj5420kqbeevkidka24bv@4ax.com...
    > ja tu widze ze 75% ludzi myśli że TV over ADSL będzie uzależnione od
    > prędkości posiadanej nerwozdrady, przesył danych potrzebny do
    > oglądania TV będzie zapychał wykupione pasmo Internetu oraz
    > wykorzystywał przyznane limity.
    >nie rozumieją :)

    Ja nie mysle, tylko wypowiadam sie na podstawie informacji powszechnie
    dostepnej.
    TPSA sama przyznaje ze usluga bedzie dostepna na abonamentach z predkoscia
    od 512kbit/s wzwyz, tymczasem 70-80% sprzedanych Neostrad to 128kbit/s.
    Nie wiem jak bedzie taka usluga ewoluowac, narazie jest czarno na bialym:
    0.5Mb/s downloadu lub wiecej.
    Nie interesowalem sie nigdy tv over adsl czy over ethernet, ale nie wiem czy
    tpsa jest wstanie zrealizowac taka usluge na bardzo szeroka skale przy
    obecnej infrastrukturze.

    pozdrawiam
    Wlochaty

  • 52. Data: 2006-03-01 16:36:12
    Od: "Wlochaty" <i...@N...pl>

    Użytkownik "Mariusz 'Lesio' Leśnikowski" <3...@p...fymy> napisał w
    wiadomości news:du4hjm$9f4$1@cn.com.pl...
    > W Czestochowie jest jeden ŁonnaBeProvider ktory daje neta za 10 zl!
    > Instalacja za 1 zl w tym daje swoj sprzet i to bez umowy!.
    >
    > A pozniej ludzie sie dziwia ze im skype nie dziala czy inny voip.

    Czestochowa to jest w ogole dziwna kraina ;) Lacze za 25zl na osiedlowce
    widzialem juz 2 lata temu, do tego co drugi dom pod czestochowa to fabryka
    anten 2.4 i 5Ghz ;)

    pozdr
    Wlochaty

  • 53. Data: 2006-03-01 16:39:26
    Od: "Pink" <P...@W...op.pl>

    > Tue, 28 Feb 2006 19:23:22 +0100, użyszkodnik Mateusz Swatek
    > <m...@i...pl> napisał:> > po co mam placic lona-bi provajderowi ktory
    dzieli 4 mbitowego DSL'a

    > co to znaczy według Ciebie "niewiele więcej" ???
    >
    > uwzględnij proszę abonament telefoniczny przynajmiej ten za 50zł który
    > wymaga TP dla usługi neostrada a którego nie wymaga urynaneciarz

    Racja, ale to się pewnie niedługo zmieni.

    > u mnie skype chodzi na DSL 512 podzielonym na 8 osób

    Niech połowa z nich zacznie w tym samym czasie go używać, to pogadamy...

    Pink

  • 54. Data: 2006-03-01 16:52:52
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 1 Mar 2006 17:33:26 +0100, użyszkodnik "Wlochaty"
    <i...@N...pl> napisał:

    > Ja nie mysle, tylko wypowiadam sie na podstawie informacji powszechnie
    > dostepnej.
    > TPSA sama przyznaje ze usluga bedzie dostepna na abonamentach z predkoscia
    > od 512kbit/s wzwyz

    to juz jest sprawa decyzji marketingowej a nie techniki, tak samo jak
    FTP zdecydowała się sprzedawać Neostrade/DSL/SDI tylko tym którzy mają
    abonament telefoniczny przynajmiej standardowy mimo ze technicznie nie
    jest to uzasadnione

    > Nie interesowalem sie nigdy tv over adsl czy over ethernet, ale nie wiem czy
    > tpsa jest wstanie zrealizowac taka usluge na bardzo szeroka skale przy
    > obecnej infrastrukturze.

    się okaże

    --
    futszaK
    601061867

  • 55. Data: 2006-03-01 19:19:07
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Wlochaty napisał(a):

    > Czestochowa to jest w ogole dziwna kraina ;) Lacze za 25zl na osiedlowce
    > widzialem juz 2 lata temu, do tego co drugi dom pod czestochowa to fabryka
    > anten 2.4 i 5Ghz ;)

    no wiesz, u nas produkuje się w co drugim domu wózki ... to co za
    problem produkowac anteny ;-)

    a łącza za 25 zł w osiedlówkach to ja znam z praktyki - przychodzi
    Klient i pyta za ile łącza. ano 48,8 brutto, co miesiąc pocztą faktura,
    stabilne podłaczączenie itd. a on na to "eeee to drooooogo, bo ja
    słyszałem od znajomego, że oni mają super neta np. na osidlu Północ,
    albo na Błesznie za 25 zł"
    Odpowiedź jeste jedna: Proszę się przeprowadzić na Błeszno - będzie Pan
    miał taniego "neta".

    Inna sprawa, że faktycznie jest tak, że w duzych blokach jest tak, ze
    gościu birzez DSLa i dzieli na blok (czasami nie wychodzi z bloku -
    tylko sąsiedzi mają). W takim bloku bariera wejścia kogoś innego jest
    koszmarna. a jak w bloku jest 150 mieszkań z czego podpietych 20-30
    mieszkań, to w praktyce DSL 2000 śmiga nieźle.

    Wojtek

  • 56. Data: 2006-03-02 08:38:03
    Od: areskaro <a...@g...pl>

    futszaK wrote:
    > a kolesie od praw producentów opergramowania/muzyki/filmów już
    > zacierają ręce żeby go zamknąć....

    Ciekawe poco ktos wymyslil taka klauzule:
    <>
    Zawartość i treści plików umieszczanych na publicznym serwerze FTP
    powinna respektować przepisy polskiego prawa, a w szczególności prawa
    autorskie podmiotów trzecich.
    <>

    ?

    > gdyby nie oni to juz w kazdej sieci większej od 10 abonentów stałby
    > eftep z warezami/filmami/mp-kami bo tym ludzie są zainteresowani i
    > tego szukają na p2p :(

    Sciągać beda dopoki nie znajda jakiegos mechanizmu "lapania na gorącym
    uczynku" wtedy i tak zaraz pojawi sie inna metoda na to, a to ze
    producenci maja z tym problem to nie tylko wina piratów. Tak wiem temat
    rzeka...

    Pozdrowienia z zasniezonego Torunia

    --

    ARES
    dardo->admin();

  • 57. Data: 2006-03-02 21:52:49
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    futszaK pisze:

> [...]
    > ale technologicznie cokolwiek dziwny, żeby nie powiedzieć chory.
    >
    > Zamiast ewoluowac w kierunku SDH, albo przynajmiej jakiegoś ethernetu
    > z BGPem (plus tkanie pajęczyny peeringów z sąsiednimi sieciami), coraz
    > częściej wyjście na świat to n x ADSL z TPSA, szczególnie nasiliło się
    > to po ostatnich promocjach z których 4 megabity w dół można kupic za
    > 100zł/megabit.
    >
    > Trend jest o tyle duży, że nawet dotychczasowe sieci oparte na polpaku
    > realizowanym w postaci kilku zagregowanych FR zaczynają dopalać łącze

    No i co w tym dziwnego, jak za cenę polpaka 2 mbit mają DSL 2x4 mbit?
    Klienci zapewne wolą 4x tyle trochę gorszej jakości.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl