  • 1. Data: 2006-02-28 08:14:47
    Temat: łącza dialogu dla ISP
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    w styczniu zmienił się cennik, dla ISP jednak nie, ale może komuś udało
    się kupić symetryka z prawem do dalszej odsprzedazy w normalnej cenie?

    a moze ktoś ma łacze z dialogu?
    moge poprosić o tracerouty do allegro.pl, wp.pl. onet.pl www.gts.pl
    www.tpnet.pl www.wask.wroc.pl www.nask.pl

    jak te ich łącza działają? tak jak ichne DSLe (nie za dobrze)?

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2006-02-28 08:44:19
    Temat: Re: łącza dialogu dla ISP
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    icek wrote:
> [...]
    > www.tpnet.pl www.wask.wroc.pl www.nask.pl
    >
    > jak te ich łącza działają? tak jak ichne DSLe (nie za dobrze)?

    Ja nie narzekam. Jedna awaria przez pół roku - uszkodzenie linii. Drogie
    jest strasznie i to jego główna wada. Gdybym miał wybór, to pewnie bym kupił
    coś inengo.
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2006-02-28 09:04:53
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński napisał(a):

    > Ja nie narzekam. Jedna awaria przez pół roku - uszkodzenie linii. Drogie
    > jest strasznie i to jego główna wada. Gdybym miał wybór, to pewnie bym
    > kupił coś inengo.
    a moge poprosic tracerouty? wyslij na priv jesli możesz..

    a transfery, pingi etc
    sądząc po a.p.t.dialog to czesto szkielet dialogu zapycha się, jak to
    jest u Ciebie?

    --
    pozdros
    icek

  • 4. Data: 2006-02-28 09:28:34
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    icek wrote:

    > a moge poprosic tracerouty? wyslij na priv jesli możesz..

    do tpnet utknął do onetu 12 skokow
    takie sobie

    > a transfery, pingi etc
    > sądząc po a.p.t.dialog to czesto szkielet dialogu zapycha się, jak to
    > jest u Ciebie?

    Nie zauważyłem problemów.

  • 5. Data: 2006-02-28 11:46:37
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <du10pe$e97$1@news.telbank.pl> icek napisał(a):

    > Witam,
    >
    > w styczniu zmienił się cennik, dla ISP jednak nie, ale może komuś udało
    > się kupić symetryka z prawem do dalszej odsprzedazy w normalnej cenie?

    szkoda zachodu, dialog z ceniami dla ISP ma gorszą polityke nawet od TP.

    --
    Freedom violation: http://en1.policejnistat.cz/ , http://www.freetekno.org/

  • 6. Data: 2006-02-28 11:53:40
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    icek wrote:
    > Witam,
    > w styczniu zmienił się cennik, dla ISP jednak nie, ale może komuś udało się
    > kupić symetryka z prawem do dalszej odsprzedazy w normalnej cenie?

    Chyba ich pogięło do cna z tymi cenami. W Spółce Matce Najwyższych Cen da się
    kupić taniej.
    Rozbawiło mnie zwłaszcza 12% dopłaty za pełną tablicę BGP.

    --
    TOM
    AS33868 MAN