  • 91. Data: 2019-05-03 20:44:52
    Temat: Re: Tesla - pierwsza prezetacja pełnej autonomii
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-03 20:27, Mateusz Viste wrote:

    > A jak zamawiają autobus? Nie zamawiają. Wiedzą, że o 10:05 mają być na
    > przystanku pod lasem.

    To nie potrzeba autonomicznych autobusów.

    > Nie znasz się.

    Ludzie wszędzie wypatrują sensacji a to z d..y jest tylko

  • 92. Data: 2019-05-03 21:28:28
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Fri, 03 May 2019 20:44:52 +0200, kk wrote:

    > To nie potrzeba autonomicznych autobusów.

    Nie rozumiesz problemu. 10 os/km?. Głównie seniorzy. Odległości
    relatywnie duże przy bardzo małej ilości klientów. Głównym kosztem
    łączności autobusowej nie jest ani pojazd, ani paliwo - tylko kierowca.
    Autonomiczny bus rozwiązuje ten problem.

    Mateusz

  • 93. Data: 2019-05-05 11:57:01
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-03 21:28, Mateusz Viste wrote:

> [...]
    > łączności autobusowej nie jest ani pojazd, ani paliwo - tylko kierowca.
    > Autonomiczny bus rozwiązuje ten problem.

    Mógłbyś nam to jakoś rozpisać?

    Roczne koszty z podziałem na pojazd, paliwo i kierowcę.

  • 94. Data: 2019-05-05 14:12:05
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 05 May 2019 11:57:01 +0200, kk wrote:
    > Roczne koszty z podziałem na pojazd, paliwo i kierowcę.

    Najwyraźniej jesteś ekspertem w każdej dziedzinie, więc powinieneś dać
    sobie z tym radę samodzielnie.

    Mateusz

  • 95. Data: 2019-05-06 00:42:00
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-05 14:12, Mateusz Viste wrote:

    > Najwyraźniej jesteś ekspertem w każdej dziedzinie, więc powinieneś dać
    > sobie z tym radę samodzielnie.

    Ja nue muszę. Twierdziłeś, że pojazd i paliwo nie liczą się. Jakby tak
    było to byś chyba nam to przedstawił.

  • 96. Data: 2019-05-06 12:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Ale nie mogą wszystkie być od razu autonomiczne tylko raczej
    > "wprowadzenia ruchu lewostronnego – w rozłożeniu przez pięć lat na
    > poszczególne etapy: najpierw tylko samochody ciężarowe, następnie
    > autobusy, a na końcu samochody osobowe i rowery"

    Znaczy sugerujesz ze sie nie da?

    > Do tego nie potrzeba pełnej autonomii pojazdów, wystarczy
    > wspomaganie. No i to jest z gruntu głupie bo ludzie różne potrzeby
    > mają i różnymi pojazdami dysponują. Pociągi też różnymi prędkościami
    > jeżdżą i różne priorytety przejazu mają.

    Co z tego ze posiadaja rozne pojazdy?
    Sugerujesz ze jak ktos ma porsche to ma prawo szybciej jezdzic po miescie
    niz posiadacz tipo?

    > Ile za to jesteś skłonny zapłacić?

    A ile trzeba?
    Wydaje sie ze docelowo samochód mogłby byc porownywalnie drogi skoro
    mozna by go pozbawic czesci wyposazenia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 97. Data: 2019-05-06 12:23:21
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 06.05.2019 o 11:00, Budzik pisze:

    > Co z tego ze posiadaja rozne pojazdy?
    > Sugerujesz ze jak ktos ma porsche to ma prawo szybciej jezdzic po miescie
    > niz posiadacz tipo?

    w mieście może różnica niewielka, ale np. na autostradzie ze 140 czy
    180km/h które auto szybciej wyhamuje - Tipo czy Porsche?

    > A ile trzeba?
    > Wydaje sie ze docelowo samochód mogłby byc porownywalnie drogi skoro
    > mozna by go pozbawic czesci wyposazenia.

    ja tam nie mogę się doczekać autonomii w firmowym vanie :) ale na długie
    trasy to i w prywatnym fajnie byłoby się zdrzemnąć 2h za kierownicą

    Lukasz

  • 98. Data: 2019-05-06 15:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > w mieście może różnica niewielka, ale np. na autostradzie ze 140 czy
    > 180km/h które auto szybciej wyhamuje - Tipo czy Porsche?

    W Polsce nie wolno 180 wiec i autonomiczne nie powinny tyle jezdzic.
    Co do hamowania ze 140, mysle ze roznica byłaby niewielka a i znaczenie
    tego duzo nizsze bo w razie jakiegos wypadku auta duzo wczesniej
    wiedziałyby o sytuacji bo ze wzgledu na mozliwośc komunikowania sie
    miedzy soba.

    > ja tam nie mogę się doczekać autonomii w firmowym vanie :) ale na
    > długie trasy to i w prywatnym fajnie byłoby się zdrzemnąć 2h za
    > kierownicą

    Ano własnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 99. Data: 2019-05-06 21:38:07
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-06 12:00, Budzik wrote:
    > Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Znaczy sugerujesz ze sie nie da?

    Można liczyć na upowszechnienie systemów wspomagających kierowcę.

    > Co z tego ze posiadaja rozne pojazdy?
    > Sugerujesz ze jak ktos ma porsche to ma prawo szybciej jezdzic po miescie
    > niz posiadacz tipo?

    To oczywiste. Różne pojazdy mają różne możliwości także te autonomiczne.

    > A ile trzeba?
    > Wydaje sie ze docelowo samochód mogłby byc porownywalnie drogi skoro
    > mozna by go pozbawic czesci wyposazenia.

    Ile za usługę jesteś skłonny zapłacić?!

  • 100. Data: 2019-05-06 21:39:15
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-06 12:23, ddddddddddddd wrote:

    > ja tam nie mogę się doczekać autonomii w firmowym vanie :) ale na długie
    > trasy to i w prywatnym fajnie byłoby się zdrzemnąć 2h za kierownicą

    Nie masz drugiego kierowcy?