  • 1. Data: 2011-10-29 21:44:17
    Temat: Tiltpod od Gomite
    Od: Aphi <a...@s...onet.pl>

    Witam!

    Bardzo proszę o podpowiedź gdzie lub jak można
    zakupić tiltpod z http://gomite.com ?

    Niestety przy próbie kupna na amazon otrzymałem informację,
    że przesyłka nie może zostać wysłana na mój adres (oczywiście w Polsce).

    Po długim przeszukiwaniu neta znalazłem jeszcze tiltpod w sklepie
    ThinkGeek.
    Można u nich zamówić wysyłkę do Polski, ale koszt przesyłki jest
    przerażający: za produkt wart 15$ razem z przesyłką trzeba zapłacić prawie
    70$.

    Nie mam nikogo w USA, więc pozostaje mi raczej tylko zakup w jakimś sklepie
    wysyłkowym.

    --
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~ Pozdrawiam Aphi

  • 2. Data: 2011-10-29 22:37:01
    Temat: Re: Tiltpod od Gomite
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 29, 5:44 pm, Aphi <a...@s...onet.pl> wrote:
> [...]
    > 70$.
    >
    > Nie mam nikogo w USA, więc pozostaje mi raczej tylko zakup w jakimś sklepie

    Najtaniej mozna wyslac przez polskie agencje wysylkowe.
    Koszt najtanszej paczki wynosi 24 dolary i moze jej waga wynosic do 20
    funtow.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 3. Data: 2011-10-30 12:50:45
    Od: Aphi <a...@s...onet.pl>

    On Sat, 29 Oct 2011 15:37:01 -0700 (PDT), Zygmunt Dariusz wrote:

    > ...Koszt najtanszej paczki wynosi 24 dolary...
    Czyli za produkt wart 15$ przyszłoby mi zapłacić
    39$ plus pewnie jeszcze cło i podatek.
    Niestety to nadal stanowczo dla mnie za dużo.

    --
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Pozdrawiam Aphi

  • 4. Data: 2011-10-30 14:38:00
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-10-30 12:50:45 +0000, Aphi <a...@s...onet.pl> said:

    > Czyli za produkt wart 15$ przyszłoby mi zapłacić
    > 39$ plus pewnie jeszcze cło i podatek.
    > Niestety to nadal stanowczo dla mnie za dużo.

    Ani cła, ani podatku. Zbyt mała wartość, jeżeli będzie normalna faktura.

    Ale z drugiej strony. Liczysz na to, że talko dla tego, że mieszkasz w
    Polsce i kupujesz coś za 15 dolarów, paczka z USA do Polski nagle
    zacznie kosztować półtora dolara? Bez jaj.

    Jak chcesz mieć taniej, to szukaj na jebaju gdzieś na dalekim
    wschodzie. Tam kupisz to samo i przesyłka będzie wynosiła 10 dolców
    maks.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-10-30 15:24:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 30 Oct 2011 15:38:00 +0100, JA napisał(a):

    > Jak chcesz mieć taniej, to szukaj na jebaju gdzieś na dalekim
    > wschodzie. Tam kupisz to samo i przesyłka będzie wynosiła 10 dolców
    > maks.

    Nie ma, sam z ciekawości sprawdziłem. Za bardzo egzotyczna rzecz.
    Raczej sugerowałbym Gorillapoda - da się kupić niewiele drożej a sporo
    taniej niż to z przesyłką. No i funkcjonalność o ile większa..

    W dodatku gorillapody są w różnych rozmiarach, od małpki (wtedy jest mały i
    tani) do lustrzanki ze słusznym obiektywem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 6. Data: 2011-10-30 17:22:58
    Od: Aphi <a...@s...onet.pl>

    On Sun, 30 Oct 2011 15:24:37 +0000, Waldek Godel wrote:

    > Raczej sugerowałbym Gorillapoda
    Klona Gorillapoda można bez problemu kupić np. na dealextreme.

    Mam coś w tym rodzaju i przeważnie zostaje w domu bądź hotelowym pokoju.
    Na pewno jest bardziej funkcjonalny, ale trzeba o nim pamiętać. A taki
    Tiltpod wisiałby sobie na smyczy, którą i tak zawsze mam podpiętą do
    aparatu.

    Co do kosztów przesyłki do Polski, to oczywiście nie liczę na darmową, ale
    po co od razu kurier, np.: "US Postal Service Priority Mail International
    Small Flat Rate Box" to koszt jakieś $13.45 (przynajmniej tyle ostatnio
    płaciłem, a przedmiot był znacznie większy i szerszy niż opakowanie z
    tiltpodem), czyli już mniej niż wartość towaru, który chcę kupić.

    Ponieważ konstrukcja Tiltpoda jest banalnie prosta, spróbuję sobie go
    zrobić sam. Nie wiem tylko jeszcze jak powlec podstawkę jakimś tworzywem
    gumowanym, by nie niszczyć nim aparatu (może guma w sprayu do konserwacji
    samochodu się nada ;-) ).

    --
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Pozdrawiam Aphi

  • 7. Data: 2011-10-30 19:40:30
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 30, 1:22 pm, Aphi <a...@s...onet.pl> wrote:

> [...]
    > gumowanym, by nie niszczyć nim aparatu (może guma w sprayu do konserwacji

    Zrob z twardej gumy.
    Zamiast tego tiltpoda, mozesz stosowac poduszke z fasolka lub grochem.

  • 8. Data: 2011-11-01 03:36:51
    Od: "tonieja" <t...@c...zsrr>

    żygalski instrujuje jak orżnąć US, a nie wie jak rżnąć
    swoją starą w zgniłą pizdę

  • 9. Data: 2011-11-01 04:45:26
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 31, 11:36 pm, "tonieja" <t...@c...zsrr> wrote:
    > żygalski instrujuje jak orżnąć US, a nie wie jak rżnąć
    > swoją starą w zgniłą pizdę

    Pisz wiecej takich tekstow.
    Jak widac, do tej pory nikomu one nie przeszkadzaja.
    Przeszkadza za to, moj podlis Professional Photographer oraz kazda
    literowka i kazdy moj blad ortograficzny.
    Masz wiec pole do poipisu a koledzy beda ci wdzieczni.

  • 10. Data: 2011-11-02 03:32:32
    Od: "tonieja" <t...@c...zsrr>

    Zamknij PIS dę i morda w kubeł żygalski americac profesjonal fotografic
    Won ścierwo dościerwa