  • 1. Data: 2011-02-02 16:18:03
    Temat: Top Gear
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Ktoś pamięta jaka seria Top Gear leciała jako ostatnia w TVN Turbo?

    Jako że BBC Knowledge przeszło do Cyfry i N, to znowu mam możliwość
    oglądania tego programu, widzę że lecą serie 14 i 15.
    Chciałbym wiedzieć jak dużą dziurę miałem.

  • 2. Data: 2011-02-02 16:47:49
    Temat: Re: Top Gear
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-02-02 16:18, Cavallino pisze:
> [...]
    > oglądania tego programu, widzę że lecą serie 14 i 15.
    > Chciałbym wiedzieć jak dużą dziurę miałem.

    ZTCP, to ostatnia w TVN byla 9 seria. Teraz w UK leci 16.

  • 3. Data: 2011-02-02 16:49:07
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    www.finalgear.com - opisane wszystkie sezony.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 4. Data: 2011-02-02 22:49:00
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 02-02-2011 16:47, neoniusz pisze:

    > ZTCP, to ostatnia w TVN byla 9 seria. Teraz w UK leci 16.

    30.01 był drugi odcinek, jak ktoś chce i nie ma innych możliwości to mu
    mogę oba gdzieś upnac.

  • 5. Data: 2011-02-02 22:50:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kml" <f...@g...lp> napisał w wiadomości

    > www.finalgear.com - opisane wszystkie sezony.

    Czytałem opis odcinków, ale nie bardzo pamiętam co było 3 lata temu.
    Sezon 9 kojarzę - więc pewnie neoniusz ma rację.

  • 6. Data: 2011-02-03 08:38:08
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 2 Lut, 16:18, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
> [...]
    > oglądania tego programu, widzę że lecą serie 14 i 15.
    > Chciałbym wiedzieć jak dużą dziurę miałem.

    Nie przejmuj sie.
    Na BBC knowledge i BBC entertainent leca w kolko i na zmiane serie
    przedpotopowe, stare i zazwyczaj przedostatnia, z przewaga tych
    starszych.
    Za pare miesiecy bedziesz tym rzygac a wszelkie zaleglosci odrobisz po
    wielokroc - zwlaszcza jak masz nagrywanie.
    Ale przez jakis czas bedzie co ogladac (nie tylko TG) :)
    Dodam od siebie jeszcze co do TopGear, ze owszem przyjemnie sie to
    oglada, ale jesli w nadmiarze, to po jakims czasie zaczyna tez mierzic
    sztucznosc, pretensjonalnosc, "wyrezysezyserowywanie" ze tak powiem,
    dowcip przestaje smieszyc a ichnie zmanierowanie zaczyna nieco
    irytowac.
    pozdrawia abonent polsatu cyfrowego co placze tylko po utracie BBC
    Ceebiebies a przez kilka miesiecy bedzie sie cieszyc z NG po czym
    zapewne bedzie nim tak samo rzygac jak juz stwierdzi ze wszystko leci
    w kolko ;)

  • 7. Data: 2011-02-03 10:52:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "choczsz" <z...@j...pl> napisał w wiadomości news:

    >Za pare miesiecy bedziesz tym rzygac a wszelkie zaleglosci odrobisz po
    >wielokroc - zwlaszcza jak masz nagrywanie.

    Zwłaszcza jak będą tak zapodawane w programie jak obecnie.
    Wczoraj oglądałem trzy odcinki, jeden z serii 15, jeden z 14 i jeden z 12
    (wg programu).
    Problem w tym, że w odcinku teoretycznie z serii 12 na tablicy były już
    wyniki samochodów z odcinka z teoretycznie serii 15.

    >Ale przez jakis czas bedzie co ogladac (nie tylko TG) :)

    I o to chodzi.