  • 1. Data: 2010-01-20 15:17:43
    Temat: Trilux TAP 2534 TS - problem z geometrią obrazu
    Od: "Wojtek" <a...@p...fm>

    Witam

    Mam problem z geometrią obrazu w telewizorze TAP 2534 TS. Obraz jest
    przekrzywiony o kilkanaście stopni. Generalnie jest ścięty prawy górny róg
    ekranu. Podobno można to ustawić w trybie serwisowym. Czy ma ktoś jakieś
    pomysły?

  • 2. Data: 2010-01-20 16:03:57
    Temat: Re: Trilux TAP 2534 TS - problem z geometrią obrazu
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:hj76s4$li6$1@news.dialog.net.pl,
    Wojtek <a...@p...fm> nabazgrał:
> [...]
    > przekrzywiony o kilkanaście stopni. Generalnie jest ścięty prawy
    > górny róg ekranu. Podobno można to ustawić w trybie serwisowym. Czy

    1. skonfiguruj czytnik!
    2. zrób zdjęcie, podlinkuj lub dokładniej opisz
    3. jak do tego doszło?

    Włodek