  • 1. Data: 2010-01-20 11:22:25
    Temat: Identyfikacja złącza
    Od: Gusioo <f...@g...com>

    Witam,

    Mam problem z identyfikacją złącza z tego zdjęcia:
    http://cid-0e0768e356241c74.skydrive.live.com/self.a
    spx/pl.misc.elektronika/jordan2.jpg

    Dokładnie chodzi o tę wtyczkę z trzema przewodami (czarny, żółty i
    czerwony). Nawet nie wiem, czego szukać w TME więc jeśli ktoś mógłby
    podpowiedzieć to będę niewymownie wdzięczny.

    Z tego co widzę to ta wtyczka jest chyba dwuczęściowa? Obudowa +
    "środek"?

    Pozdrawiam,
    Jacek.

    --

[...]