  • 1. Data: 2010-01-20 14:59:54
    Temat: Zimna katoda a zasilacz.
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Witam, lama jestem straszna w tych tematach wiec tutaj zapytam.
    Wymyslilem sobie zeby wieczorami oswietlic akwarium zimnymi katodami. Sa
    takei zestawy po dwie sztuki
    http://www.allegro.pl/item892972104_revoltec_podwojn
    a_niebieska_katoda_30_cm_gw_fv.html
    I pojawia sie problem: jak toto zasilic? Mam jakis stary zasilacz od PC
    w szyfladzie ale to chyba przerost formy nad trescia:) Czy zasilacz od
    "czegos" (pewnie jakiegos modemu czy innego routera 12V - 1000mA/12VA)
    będzie ok do tego?
    Sorry za lamerskie pyatnie ale nie chcialbym spalic chalupy:)
    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 2. Data: 2010-01-21 08:28:09
    Temat: Re: Zimna katoda a zasilacz.
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > będzie ok do tego?
    > Sorry za lamerskie pyatnie ale nie chcialbym spalic chalupy:)
    Tam jest napisane: 8.8W/12V.
    Więc jeśli ten zasilacz daje prąd stały i rzeczywiście może w sposób
    ciągły dostarczać 1A to powinno wystarczyć.
    pozdrawiam,
    Andrzej

  • 3. Data: 2010-01-21 13:54:13
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Andrzej pisze:
> [...]
    > Więc jeśli ten zasilacz daje prąd stały i rzeczywiście może w sposób
    > ciągły dostarczać 1A to powinno wystarczyć.

    Piekne dzieki, dam znac czy sie udalo:)

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)