  • 1. Data: 2017-03-15 14:48:02
    Temat: (Troche NTG) Krzywy telewizor
    Od: Kris <k...@g...com>

    Teść zamarzył Sobie kupić zakrzywiony 55 calowy TV
    Prosi więc mnie abym z nim po sklepach pojeździł.
    To i jadę
    W EUROrtv AGD maja taki jaki chciał teściu

    http://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/s
    amsung-ue55k6370as-curved.bhtml

    Są gotowi zapakować, sprzedać na raty, wnieść do domu powiesić na ścianie itp
    Pełna profeska.
    Teściu jednak mówi że idziemy po sąsiedzku do Mediaexpert
    Taki sam TV u nich jest, cena taka sama, jak pytamy sprzedawcę to zaczyna robić
    wszystko abyśmy tego telewizora nie kupili.
    Mówi ze w zakrzywionych złe widać, że już wycofują zakrzywione telewizory ze
    sprzedaży, z dużą lupą podchodzi do telewizora i pokazuje przez lupę że są piksele(na
    moje pytanie czy w domu telewizję przez lupę oglada nie był łaskaw odpowiedzieć),że
    jego znajoma kupiła i niezadowolona;) i jeszcze coś tam na nie
    W zamian namawia na również 55 calowy telewizor ale płaski nawet 3 stówy tańszy
    Ja nauczony doświadczeniem lat ubiegłych nic teściowi nie doradzam, nic nie sugeruję
    żeby późniejsze ew niezadowolenie nie było na mnie. Za transport robię po prostu.
    Teściu decyzję wcześniej miał podjętą ze chce krzywy to i kupił ten krzywy. Mi tam
    rybka.
    Ciekawi mnie na co tam w Mediaexpercie tych sprzedawców zadaniują że odradzał kupno
    krzywego samsunga a polecał proste telewizory trzech innych firm

    A może faktycznie te krzywe to takie złe są?

    Przywieźliśmy do domu podłączyliśmy, działa, obraz wg mnie ok, żadnych wad póki co
    nie widzę.
    Oczywiście świadom jestem ze wejście do takiego marketu to ostry pojedynek ze
    sprzedawcami, że im nie zależy na tym aby klientowi dobrze doradzić tylko na tym aby
    sprzedać to na co są zadaniowani. Ale z takim odradzaniem od zakupu to się pierwszy
    raz spotkałem.
    Oczywiście przy zakupie i przy kasie ostra batalie bo za kolejne 25%ceny
    ubezpieczenie dorzucić chcieli,oprócz tego kabel, klawiaturę, listwę antyprzepięciową
    itp. I wielkie zdziwienie że za gotówkę skoro oni mają raty 0%. Ale ten etap udało
    nam się przebrnąć bez strat czyli kupiliśmy sam telewizor bez dodatkowych pierdółek.

    Kolejne ciekawe doświadczenie za mną
    A te curved tv to takie złe faktycznie?

  • 2. Data: 2017-03-15 14:56:00
    Temat: Re: (Troche NTG) Krzywy telewizor
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 15 marca 2017 14:48:04 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > http://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/s
    amsung-ue55k6370as-curved.bhtml

    A jak już o tym tv
    pilot wyglada tak
    http://www.komputerswiat.pl/media/2016/184/4577979/0
    03-smart-control.jpg
    W pierwszej chwili myślałem ze będzie to mega niefunkcjonalne.
    Jednak z pół godziny tym się pobawiłem i okazało się wprost przeciwnie- bardzo
    funkcjonalny, niewielkich rozmiarów pilot
    Dobry kierunek wg mnie

  • 3. Data: 2017-03-15 15:12:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 15 Mar 2017 06:56:00 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > rved.bhtml

    Ja w niczym nie widzę wyższości krzywego. Jak kupowałem chciałem
    płaski ale z parametrami, które oczekiwalem były tylko krzywe. Jest
    to ewidentny przykład ściemy marketingowej. Zresztą zalety, jakie
    próbuje wmówić producent można (podobno) zauwazyc siedzac w ognisku
    krzywizny na bezdechu. Czyli w warunkach, jakich nigdy nie będziesz
    oglądał.

    > A jak już o tym tv
    > pilot wyglada tak

    To jest pilot z (o)błędnikiem (czujnikiem ruchu/położenia)? Widzę, że
    każdy model samsunga to inna koncepcja pilota.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2017-03-15 15:13:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >Jednak z pół godziny tym się pobawiłem i okazało się wprost
    >przeciwnie- bardzo funkcjonalny, niewielkich rozmiarów pilot

    Ale jak tu szybko zmienic kanal z 4 na 11, potem na 33, potem na 23,
    potem znow na 4 ?

    J.

  • 5. Data: 2017-03-15 15:35:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 15 marca 2017 15:13:05 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale jak tu szybko zmienic kanal z 4 na 11, potem na 33, potem na 23,
    > potem znow na 4 ?

    Pilotem od dekodera;)

  • 6. Data: 2017-03-15 15:42:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 15 marca 2017 15:12:12 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

> [...]
    > próbuje wmówić producent można (podobno) zauwazyc siedzac w ognisku
    > krzywizny na bezdechu. Czyli w warunkach, jakich nigdy nie będziesz

    Mnie to generalnie rybka bo nie jestem telefanem. Teściu chiał krzywy to sobie kupił.
    Chciał to ma
    Generalnie ma do niego podpięty dekoder od kablówki a teściowa czasami coś na ipla
    czy yotyube oglada
    Wg mnie armata na wróbla ale chcieli to maja;)

    > To jest pilot z (o)błędnikiem (czujnikiem ruchu/położenia)? Widzę, że
    > każdy model samsunga to inna koncepcja pilota.

    Prawe mówiąc nie mam pojęcia. Z pół godziny w ręku to miałem ale mi się wydało bardzo
    funkcjonalne.
    Do tej pory na pilotach głośniej-ciszej/kanał w góre-kanał w dół to były 4 przyciski-
    tu te funkcje opędzili dwoma przyciskami. Brak klawiszy numerycznych też w niczym nie
    przeszkadza bo do tv podłączony jest zewnętrzny dekoder kablówki
    Do przeszukiwania YouTube żaden pilot wygodny nie będzie tam klawiatura jest
    potrzebna. Aczkolwiek tym dołączonym coś tam na próbę na YouTube szukałem i całkiem
    sprawnie to idzie literka po literce zapytania wpisywać.

  • 7. Data: 2017-03-15 15:54:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Pilotem od dekodera;)

    Dobry trop ... ale taki telewizor i nie ma wbudowanego dekodera ? :-)

    J.

  • 8. Data: 2017-03-15 16:00:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 15 marca 2017 15:54:41 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Dobry trop ... ale taki telewizor i nie ma wbudowanego dekodera ? :-)
    Pewnie jakiś ma
    Ale czy to zadziała z lokalną kablówką tego sprawdzać mi się nie chce.
    Obsługę dekodera, pilota do kablówki teście już opanowali teraz przestawiać ich na
    coś innego?
    Cierpliwość u mnie ma swoje granice a i ciekawsze rzeczy mam w życiu do robienia;)

  • 9. Data: 2017-03-15 16:01:42
    Od: Swift <p...@g...com>

> [...]
    oglegroups.com...

    > Dobry trop ... ale taki telewizor i nie ma wbudowanego dekodera ? :-)

    Telewizor pewnie ma dekoder, ale taki UPC (czy inni nie wiem) wymusza używanie
    dostarczonego dekodera i basta. Nie zmienisz kanału inaczej niż na tym mułowatym
    ustrojstwie z UPC.

  • 10. Data: 2017-03-15 16:11:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >przestawiać ich na coś innego?
    >Cierpliwość u mnie ma swoje granice a i ciekawsze rzeczy mam w życiu

    Mi chodzi tylko o kierunek rozwoju.

    Moze to i prawda, ze kazdy ma jakis dekoder, a telewizor jest juz
    tylko monitorem.
    Wystarczy jeden przycisk na pilocie :-)

    Tudziez jednak komputerem z roznymi programami - i tu sie przydaje cos
    ala myszka.
    Samsung i LG maja takowe w ofercie, ten tez taki jest ?

    Ten myszo-pilot LG dobrze dziala ... sprzetowo, bo uzywanie na
    telewizoro-komputerze jest jednak troche uciazliwe, jak trzeba tekst
    wprowadzac.

    J.