  • 1. Data: 2017-03-14 20:04:59
    Temat: bardzo dokładny miernik napięcia AC pilnie potrzebny na kilka dni
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    Witajcie,

    Może ktoś ma, może ktoś byłby w stanie pożyczyć, za kaucją w złocie
    oczywiście. Klasa przynajmniej 0.2 dla napięcia przemiennego od kilku do
    kilkudziesięciu Hz w zakresie 0 do 1V, rozdzielczość 0.01mV. Ktoś coś?
    Kupować nie chcę bo pewnie następny taki pomiar wykonam za xx lat, albo
    wcale. Na co dzień wystarczy mi z nawiązką Sanwa PC5000, ale się
    trafiło, że muszę zweryfikować czy pewne urządzenie trzyma klasę
    dokładności przynajmniej 1.0.

    Jakub Rakus