    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Troche OT: Obudowa do powieszenia na ścianie.
    Date: Fri, 28 Oct 2016 09:27:50 +0200

    Cześć.

    Od dłuższego czasu rozglądam się za obudową w którą mogę wsadzić:
    a) R-PI
    b) zasilacz buforowy
    c) akku 12V/4Ah
    d) dysk 3.5 cala
    e) troche elektroniki różnej (przetwornice itd)

    Wszystko ma być poskładane na "pająką" i zamknięte w ładnej obudowiem
    najlepiej plastikowej która:
    a) otwiera się w wygodny sposób (zamykanie na klucz było by miłe)
    b) nie ma w środku żadnych elementów konstrukcyjnych
    d) da sie wyjc na zwenatrz troche kabli
    e) da się wyciąć otwór na wyświetlacz

    Całośc to taki router/nas który mam obecnie w postaci osobnych elementów.

    Rozglądam się za takią szafką w hipermarketach ale nie potrafię znaleźć
    nic sensownego. Najbliżej sa szafki na klucze, ale one są metalowe i to
    zasadnicza wada. O dziwo pasują też skrzynki na listy, ale plastikowych
    nie widuję a ciąć metalu pod wyświetlacz nie mam ochoty :). Estetyka ma
    małe znaczenie, to ma być na strychu. Znaczenie ma natomiast wygodny
    dostęp, najlepiej własnie z uchylnymi drzwiami. Szczelność jest bez
    znaczenia.

    Szacuje że powinno miec rozmiar średniej skrzynki na listy, acz elementy
    mają raczej małą wysokość więc nie jest ona krytyczna.

    Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć gdzie szukać jakiejś nietypowej obudowy
    pasującej nawet częsciowo do opisu? Wyczerpałem na razie pomysły.