    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Trochę o polityce...
    Date: Fri, 10 Feb 2017 19:19:39 +0100

    ...numerowej Virgin Mobile. :) Z korespondencji m@ilowej:

    To zamówienie (numer 579 51 66 99) nie doszło do skutku.

    Informujemy, że zamówienie nr 7645932 nie spełnia warunków
    promocji, w związku z czym nie może być zrealizowane.

    Inne (numer 5 79 51 51 97) także.

    Informujemy, że zamówienie nr 7645604 nie spełnia warunków
    promocji, w związku z czym nie może być zrealizowane.

    Jeszcze inne (numer 579 515 373) zamówienie (odbiorcą jest moja matka)
    też napotkało trudności. Niby:

    Twoje zamówienie nr 7649919 zostało zweryfikowane i przekazane
    do realizacji. Kiedy przesyłka zostanie przekazana kurierowi,
    otrzymasz e-mail z numerem listu przewozowego.

    a kurier z przesyłką dojechał do mojej matki w umówionym czasie w umówione
    miejsce, ale... ze złą przesyłką. :) [ktoś w Virgin Mobile za dużo wypił,
    czy nie zdążył wytrzeźwieć na czas?]

    Moja matka czeka niecierpliwie na właściwą przesyłkę. :)
    [jako rekompensatę za utrudnienia -- zapewne przyjmie jakiś
    drobny gratis, co ma w swym zwyczaju]

    LC

    Witam,

    zamówienia obecnie są wysyłane tylko i wyłacznie przez firmę
    kurierską, nie ma możliwości wysłania zamówienia zwykłym listem.

    Pozdrawiam i pozostaję do dyspozycji,

    Łukasz Ranicki

    Centrum Miłej Obsługi Klienta | Customer Service