  • 1. Data: 2015-12-06 13:31:00
    Temat: Tuner Ferguson Ariva (253 Combo), a odbiór TV live ?
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Czy ten tuner ma możliwość odbioru strumienia telewizji live ze stron
    internetowych, przykładowo
    www.tvp.info/12274096/tvpinfo
    W menu tunera są pozycje w rodzaju:
    * 'Web TV' - wejście w pozycję podmenu przykładowo 'TVP' kończy się
    komunikatem 'Downloading...' i tyle;
    czy
    * 'My IPTV' - - wprowadzenie adresu ('Channel URL') jak powyżej
    (www.tvp.info/12274096/tvpinfo) kończy się kręcącą się gwiazdką na 'Preview
    Screen' i tyle, na dodanie http:// pole adresowe nie pozwala (liczba
    znaków).

  • 2. Data: 2015-12-07 15:11:28
    Temat: Re: Tuner Ferguson Ariva (253 Combo), a odbiór TV live ?
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2015-12-06 o 13:31, ????? pisze:
> [...]
    > komunikatem 'Downloading...' i tyle;
    > czy
    > * 'My IPTV' - - wprowadzenie adresu ('Channel URL') jak powyżej

    "Web TV" to nie strumienie a odtwarzanie klipów video. I u mnie ładują
    się te klipy, no i samo ich odtwarzanie także nie sprawia żadnych
    problemów.
    Natomiast "My IPTV" nie działa. Może to za sprawą tego że nie znam ani
    jednego pewnego adresu (jednym słowem nie mam pojęcia co wpisać w pole
    wyszukiwania, aby było poprawnie), albo winna leży po stronie tego o
    czym informuje komunikat, który pokazuje się po wejściu na My IPTV - "
    obsługiwane są tylko strumienie HTTP z video w H.246".