  • 1. Data: 2012-02-24 12:23:39
    Temat: Jaki telewizor warto kupić?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    LCD, Plazma? Cena ok 3-4 tysiące

  • 2. Data: 2012-02-24 12:40:04
    Temat: Re: Jaki telewizor warto kupić?
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości
    news:ji7vg7$l00$1@inews.gazeta.pl...
    > LCD, Plazma? Cena ok 3-4 tysiące

    Idzi do sklepu i pooglądaj, każdy ma inne preferencje i gust. :-)

  • 3. Data: 2012-02-24 13:25:34
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-02-24 13:23, Borneq pisze:
    > LCD, Plazma? Cena ok 3-4 tysiące

    jaki rozmiar Cie interesuje, jaki sygnał podłączyć masz zamiar?
    dvb-t, kabel, sat?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 4. Data: 2012-02-24 13:38:13
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Borneq nabazgrał(a):

    > LCD, Plazma? Cena ok 3-4 tysiące

    JAk największy ....

  • 5. Data: 2012-02-24 13:59:19
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości
    > LCD, Plazma? Cena ok 3-4 tysiące

    Ja np. kupiłbym plazmę min. 50", ale żeby odtwarzała wszelakie multimedia z
    USB i nagrywała programy na dysk USB w formacie .TS bez żadnego szyfrowania,
    żeby można było oglądać na komputerze. :-)

  • 6. Data: 2012-02-24 14:15:01
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    Jaki telewizor warto kupić?

    polecam plazmę ,żaden LCD czy LED

    Ja np. kupiłbym plazmę min. 50", ale żeby odtwarzała wszelakie multimedia z
    USB i nagrywała programy na dysk USB w formacie .TS bez żadnego szyfrowania,
    żeby można było oglądać na komputerze. :-)

    tuner który ma linux na pokładzie załatwi sprawę ,koszt od 250 zł w górę :)
    nagrasz SD i HD

    Arek.

  • 7. Data: 2012-02-24 14:39:08
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Arek. nabazgrał(a):

    > Jaki telewizor warto kupić?
    > polecam plazmę ,żaden LCD czy LED

    Najpierw naucz się odpowiadać na posty.

  • 8. Data: 2012-02-24 16:18:09
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 24 Feb 2012 13:23:39 +0100, Borneq <b...@a...hidden.pl>
    wrote:

    >LCD, Plazma? Cena ok 3-4 tysiące

    zaden, bo wtedy w kieszeni zostanie ci 3-4 tysiace.

    --
    ThinkXtra

  • 9. Data: 2012-02-24 16:57:05
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Arek." <a...@a...2a.pl> napisał w wiadomości
    > tuner który ma linux na pokładzie załatwi sprawę ,koszt od 250 zł w górę
    > :)
    > nagrasz SD i HD

    Teraz mam plazme 42" Panasonica, ale nie ma dekodera DVB-T. Dokupilem wiwe
    hd-50 i nie dość, że odbieram programy ctfrowe to jeszcze nagrywam strumień
    wideo na dysk przenośny i odtwarzam wszelkie multimedia (poza rmvb) i to za
    95zł. :-)
    Wada jest taka, że musze używać dwóch pilotów. :-(

  • 10. Data: 2012-02-24 17:16:43
    Od: nerson <n...@o...pl>

    wrote:

    > LCD, Plazma? Cena ok 3-4 tysiące

    na jednym forum komputerowym prawie wszyscy sa zgodni ze najlepszym
    wyborem jest PANASONIC TX P50G30
    --
    Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/