  • 1. Data: 2010-01-13 11:21:22
    Temat: Tuner cyfry a aktualizacja listy kanałów
    Od: Art <a...@a...cal.pl>

    Witam,

    Zamierzam zakupić tuner na którym będę mógł oglądać Cyfrę podzieloną
    splitterem. Sprzedawca w sklepie RTV-SAT polecił mi aby kupić tuner
    'dedykowany' pod cyfrę aby nie było problemów z aktualizacją listy
    kanałów. Inne tunery - Ferguson, Globo - uniwersalne muszą być
    uaktualniane i z czasem kiedy wychodzą nowsze modele to o starszych
    się zapomina i brakuje później aktualnych list kanałów.
    W związku z tym jak się sprawa ma w dedykowanych urządzeniach Cyfry np
    Pace 2221, czy lista się sama aktualizuje jak coś się zmieni w Cyfrze?
    Pierwotnie myślałem o kupnie Arivy 200 ale teraz bardziej skłaniam się
    do Pace 2221 bo jest mały, dedykowany pod Cyfrę, dobra współpraca ze
    splitterami, wyjście AC, niestety tylko SD bez PVR itp.

    Pozdrawiam,
    Art

  • 2. Data: 2010-01-13 12:30:30
    Temat: Re: Tuner cyfry a aktualizacja listy kanałów
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Art pisze:
> [...]
    > do Pace 2221 bo jest mały, dedykowany pod Cyfrę, dobra współpraca ze
    > splitterami, wyjście AC, niestety tylko SD bez PVR itp.

    jeżeli zależy Ci na bezproblemowej pracy to pace 2221 jest
    dobrym wyborem, sam się aktualizuje (lista).
    fakt to tylko sd, ale za dobry hd trzeba dać ok 800 zł.
    ferguson zszedł na psy i jedyny hd tej firmy, który mogę polecić,
    który działa dobrze szczególnie ze spliterami to 8800 lub 8900,
    albo jakiś globo. większość dekoderów współpracuje, tylko właśnie trzeba
    pamiętać o aktualizacjach listy, ale za to masz możliwość ułożenia listy
    po swojemu i mieć znacznie więcej.
    z doświadczenia wiem, że ogląda się kilka, kilkanaście kanałów i lepiej
    mieć dedykowany dekoder.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 3. Data: 2010-01-13 12:40:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > ferguson zszedł na psy i jedyny hd tej firmy, który mogę polecić,
    > który działa dobrze szczególnie ze spliterami to 8800 lub 8900,
    > albo jakiś globo.

    Jeszcze niedawno chwaliłeś arrivę, więc to ciekawa informacji.
    Coś popsuli, czy zawsze była kiepska?

  • 4. Data: 2010-01-13 12:45:56
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > Jeszcze niedawno chwaliłeś arrivę, więc to ciekawa informacji.
    > Coś popsuli, czy zawsze była kiepska?

    nie przypominam sobie bym chwalił arive. rozważałem ją ze względu
    na cene, ale nie miałem tego w rekach. sporo czasu miałem hf8900 i kilka
    sprzedałem.

  • 5. Data: 2010-01-13 12:57:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > nie przypominam sobie bym chwalił arive. rozważałem ją ze względu
    > na cene, ale nie miałem tego w rekach. sporo czasu miałem hf8900 i kilka

    Pomijając to co powyżej, bo to mniej istotne - a co jest nie tak z arrivą?

  • 6. Data: 2010-01-13 13:00:01
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > Pomijając to co powyżej, bo to mniej istotne - a co jest nie tak z arrivą?

    mogą występować problemy ze spliterem

  • 7. Data: 2010-01-13 13:04:38
    Od: Art <a...@a...cal.pl>

    On Jan 13, 1:40 pm, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Jeszcze niedawno chwaliłeś arrivę, więc to ciekawa informacji.
    > Coś popsuli, czy zawsze była kiepska?

    Ja też byłem zawsze przekonany do Fergusona, mam jeszcze w domu model
    3018 ale nie mogę już znaleźc aktualnej listy kanałów... Pierwsze
    kierowałem się uniwersalnością (możliwość korzystania z CP, TNK, C+
    itp) ale teraz chyba jednak zdecyduję się na sprzęt dedykowany pod
    konkretnego operatora, tym bardziej zależy mi żeby dobrze
    współpracował z splitterem.
    Pierwotnie myślałem o kupnie Ariva 200 ale na ten czas oprogramowanie
    do niego jest jeszcze niedopracowane, współpraca ze splitterami też
    nie dokońca wyjaśniona-czasem działa, czasem nie..., zacięcia itp....
    dlatego chyba wybiorę PACE 2221

    Dziękuję i pozdrawiam,
    Art

  • 8. Data: 2010-01-13 13:16:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > mogą występować problemy ze spliterem

    I tylko to?

  • 9. Data: 2010-01-13 13:22:11
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > I tylko to?

    nie rozumiem

  • 10. Data: 2010-01-13 13:22:54
    Od: "L" <n...@n...com>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl>
    > mogą występować problemy ze spliterem

    z najtańszymi - tak , ze smal/big II lub III nie ma najmniejszych problemow
    . Z split wi-fi - bez problemow z wersją tą sprzed clone . Regula prosta -
    trzeba kupować taki który ma wsparcie a nie kilka zl tańszy i mieć utajniony
    wsad serwerka czy karty ;)