  • 1. Data: 2005-02-16 13:29:55
    Temat: {OT] Lącza do home.pl
    Od: "567.07.07" <http://%77%77%77%2E%74%69%6E%79%2E%70%6C/vfc>

    Witam,

    przepraszam za lekki OT, ale chciałbym jedynie zapytac
    czy niezauwazyliście problemów w połaczeniach za dnia
    do sieci home.pl (dot. wszystkich uslug jakie serwują)
    - połączenia realacji TP / Home.pl

    R,
    --

    Kreatywna księgowość - to jest to, co nas podnieca.

  • 2. Data: 2005-02-16 13:52:58
    Temat: Re: {OT] Lącza do home.pl
    Od: Bartosz 'Beerman' Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Wed, 16 Feb 2005 14:29:55 +0100, 567.07.07 <http> wrote(a):

> [...]
    > czy niezauwazyliście problemów w połaczeniach za dnia
    > do sieci home.pl (dot. wszystkich uslug jakie serwują)

    Zauważylismy.

    # tcptraceroute news.home.net.pl
    [...]
    11 217.153.90.162 (217.153.90.162) 37.771 ms 30.355 ms 30.530 ms
    12 pretender.home.net.pl (212.85.112.42) [open] 455.806 ms 463.001 ms
    468.219 ms

    B.

  • 3. Data: 2005-02-16 16:02:14
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    567.07.07 wrote:
    > Witam,

    Bry :)

    > przepraszam za lekki OT, ale chciałbym jedynie zapytac
    > czy niezauwazyliście problemów w połaczeniach za dnia
    > do sieci home.pl (dot. wszystkich uslug jakie serwują)
    > - połączenia realacji TP / Home.pl

    Generalnie chyba jest jakiś fuck-up na stykach z TP, w GTS też się coś
    dziwnego dzieje...

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 4. Data: 2005-02-16 18:17:45
    Od: Marcin Szczygielski <m...@n...spam.trapu-trapu.poczta.onet.pl>

    Tomasz Śląski napisał(a):

    > Generalnie chyba jest jakiś fuck-up na stykach z TP, w GTS też się coś
    > dziwnego dzieje...

    Mówisz może o styku TP - GTS ?
    Masz może od kilku dni problemy ??

    marcin

  • 5. Data: 2005-02-16 21:50:48
    Od: "bartek" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Szczygielski" <m...@n...spam.trapu-trapu.poczta.onet.pl>
    napisał w wiadomości news:cv030c$1eh$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Mówisz może o styku TP - GTS ?
    > Masz może od kilku dni problemy ??
    >

    > marcin

    Dokladnie, mam lacze z GTS i tez widze od kliku dni problemy z polaczeniemi
    z TPNET szczegolnie w srodku dnia przy wiekszym ruchu...

    bartek

  • 6. Data: 2005-02-16 23:03:54
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Marcin Szczygielski wrote:

    > Mówisz może o styku TP - GTS ?

    Tak.

    > Masz może od kilku dni problemy ??

    Userzy siedzący w TP-net zgłaszają mi niskie transfery z mojej sieci, co
    ciekawe, na porcie różnym od 80. Ruch w przeciwnym kierunku zdaje się
    wygladac normalnie. NOC GTS przyznaje się, ze mają problemy, a mnie to
    wygląda, że TPSA prowadzi jakąś paranoidalną akcję kreatywnej regulacji
    ruchu na zbójecko płatnych bramkach, bo dziwne, że raptem się niemal
    wszystkim zepsuło. CDP i Futszaki też narzekają, nie mam natomiast wieści z
    Atmana jak tam wygląda sytuacja. W każdym razie ciekaw jestem, kiedy to
    gangsterstwo telekomunikacyjne prowadzone przez TPSA się skończy...

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 7. Data: 2005-02-17 00:10:55
    Od: "567.07.07" <http://%77%77%77%2E%74%69%6E%79%2E%70%6C/vfc>

    Tomasz Śląski napisał(a):

    [...]

    > Userzy siedzący w TP-net zgłaszają mi niskie transfery z mojej sieci, co
    > ciekawe, na porcie różnym od 80.

    I jak zwykle, Mr Tom - b. dosadnie to ujął. Własnie tak się
    dzieje. A zapomniało mi się dodac, o ipampersach (gts).

    R,
    --

    Kreatywna księgowość - to jest to, co nas podnieca.

  • 8. Data: 2005-02-17 06:27:44
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@k...org.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > z Atmana jak tam wygląda sytuacja. W każdym razie ciekaw jestem, kiedy to
    > gangsterstwo telekomunikacyjne prowadzone przez TPSA się skończy...

    idac via tel-energo jest OK
    wiec moze to niekoniecznie wina TPSA ?

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 9. Data: 2005-02-17 07:15:19
    Od: "Marek" <m...@N...lh.pl>

> [...]
    > z Atmana jak tam wygląda sytuacja. W każdym razie ciekaw jestem, kiedy to
    > gangsterstwo telekomunikacyjne prowadzone przez TPSA się skończy...

    Abstrachujac od zbujeckiej i nieuczciwej polityki TPSA, polaczenie
    Netia-TPSA dziala poprawnie, nie dostrzegam nieprawidlowosci. Moze zatem to
    cos w GTS?

  • 10. Data: 2005-02-17 08:32:08
    Od: Marcin Szczygielski <m...@n...trapu.trapu.poczta.onet.pl>

    Marek napisał(a):

    > Abstrachujac od zbujeckiej i nieuczciwej polityki TPSA, polaczenie
    > Netia-TPSA dziala poprawnie, nie dostrzegam nieprawidlowosci. Moze zatem to
    > cos w GTS?

    Hmmm ja puściłem testy.
    Zobaczę o której zacznie się krzaczyć.
    Porównamy wyniki. Łaczę TPNET Lubuskie (polpak 2048 kb/s) - GTS (512
    kb/s) Łódź.

    --
    Marcin Szczygielski
    marcs(at)klub(.)it-faq(.).pl