    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Twój teleSRAJ śledzi(e) w styje napcha
    Date: Wed, 1 Apr 2020 00:51:24 +0200
    <5e8065d2$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5e80baf9$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <r5qi5u$2pa$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5e80f924$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <r5r39e$d00$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5e817ed3$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    <r5s089$1q4u$1@gioia.aioe.org>
    <5e8196db$0$547$65785112@news.neostrada.pl> <r5u09u$9tl$1@gioia.aioe.org>
    <5e833ec5$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <r5vm4l$6oi$1@news.icm.edu.pl>
    <5e837bf6$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>

    On 2020-03-31 19:20, LordBluzg(R) wrote:

    > Misiu drogi. Netykieta to swoisty savoir vivre. Takie coś jak jedzenie
    > nożem i widelcem, odpowiednio ubrany...no poczytaj co to jest.

    Chłopku, ja tu byłem przed Tobą i odkąd pamiętam byli tacy, co się
    snobowali na netykietę. A prawda o netykiecie jest taka jak napisałem.

    > Ci którzy w dupie mają netykietę, są jak żrący łapskami w śmierdzących
    > ciuchach, ujebani błotem z pola w gumofilcach. Penie mają rację, że
    > nachuj się starać :> Przecież tak można też zjeść.

    Daruj, ludzie netykiety nie napisali tylko co najwyżej się na nią
    snobują. Ten syndrom inneego kodowania, innych standardów jest odkąd
    pamiętam. Nigdy nie była to kwestia kultury ani wiedzy technicznej.

    > Przede wszystkim, to jest dyskusja GRUPOWA a nie prywata na WhatsAppie i
    > stąd różnica. Znacznie więcej jest czytających niż dyskutujących i
    > często po latach można  znaleźć jakąś dobrą informację, szczególnie
    > wtedy, jeśli są wrotki, cytaty, prawidłowe kodowanie, zawijanie wierszy
    > i wchuj jeszczy. Jak przyłazi jakiś "mudry inaczyj" rodem z gimbazy i
    > chce robić rewolucję to raczej niech spierdala na forum Onetu. To nie
    > jest FORUM. Nawet nie wiesz gdzie są spisane zasady usenetu i dlaczego
    > należy ich przestrzegać.

    Ale brednie :-)

    To zwykłe forum na które piszący wnoszą swoje artykuły a czytający na
    nich sie tylko pasą.

    Ja chłopku:
    0. kozystałem z niusów jak Ty do nocnika jeszcze sikałeś :-)
    1. mam własny portal o niusach
    2. napisałem swój własny czytnik NNTP
    3. napisałem serwer NNTP
    4. znam te wszystkie standary zdecydowanie bardziej od Ciebie

    I tak sobie zauważyłem, że nie umiesz merytorycznie zakwestionować
    przedstawianej tutaj argumentacji, więc się odniosłem do tego co piszesz.

    Kontynuuj!