    Subject: Re: Twój teleSRAJ śledzi(e) w styje napcha
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <5e7b624c$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e8065d2$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5e80baf9$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <r5qi5u$2pa$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5e80f924$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <r5r39e$d00$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5e817ed3$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    <r5s089$1q4u$1@gioia.aioe.org>
    <5e8196db$0$547$65785112@news.neostrada.pl> <r5u09u$9tl$1@gioia.aioe.org>
    <5e833ec5$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <r5vm4l$6oi$1@news.icm.edu.pl>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Date: Tue, 31 Mar 2020 19:20:05 +0200

    W dniu 2020-03-31 o 17:03, kk pisze:

    > Porównanie netykiety do regulaminu placu zabaw wydaje się dość
    > adekwatne. I to jeszcze takiego regulaminu przez te dzieci wymyślonego
    > dla innych dzieci.

    Misiu drogi. Netykieta to swoisty savoir vivre. Takie coś jak jedzenie
    nożem i widelcem, odpowiednio ubrany...no poczytaj co to jest.

    Ci którzy w dupie mają netykietę, są jak żrący łapskami w śmierdzących
    ciuchach, ujebani błotem z pola w gumofilcach. Penie mają rację, że
    nachuj się starać :> Przecież tak można też zjeść.

    > A co powiesz na to, że twój artykuł jest twoim kiblem a mój moim?

    Przede wszystkim, to jest dyskusja GRUPOWA a nie prywata na WhatsAppie i
    stąd różnica. Znacznie więcej jest czytających niż dyskutujących i
    często po latach można znaleźć jakąś dobrą informację, szczególnie
    wtedy, jeśli są wrotki, cytaty, prawidłowe kodowanie, zawijanie wierszy
    i wchuj jeszczy. Jak przyłazi jakiś "mudry inaczyj" rodem z gimbazy i
    chce robić rewolucję to raczej niech spierdala na forum Onetu. To nie
    jest FORUM. Nawet nie wiesz gdzie są spisane zasady usenetu i dlaczego
    należy ich przestrzegać.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>