  • 1. Data: 2012-09-02 21:02:26
    Temat: UI/UX Formularze
    Od: "Barton" <n...@n...pl>

    Witam.
    Chciałbym zgłębić temat z zakresu użytecznego tworzenia formularzy WWW,
    ponieważ planuje z tego napisać pracę dyplomową i jestem na etapie zbierania
    materiałów. Oczywiście interesuje mnie wszystko z tego zakresu od układu
    pól, poprzez komunikaty błędów, walidacje, maski, formatery itp.

    Znalazłem trochę informacji w necie jak poprawnie tworzyć rozbudowane
    formularze ale nie mam pewności czy aby na właściwe informacje trafiłem.
    Chciałbym od doświadczonych użytkowników/twórców dowiedzieć się jakie
    materiały byście mi polecili.
    Jak to aktualnie wygląda? Jakie są trendy? Może byście podzielili sie
    informacjami dotyczącymi wyników badań z użytkownikami?

    Z góry dziękuję za informacje

    Pozdr
    Barton

  • 2. Data: 2012-09-04 10:12:35
    Temat: Re: UI/UX Formularze
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com>

    Dnia Sun, 02 Sep 2012 21:02:26 +0200, Barton napisal:

> [...]
    > Jak to aktualnie wygląda? Jakie są trendy? Może byście podzielili sie
    > informacjami dotyczącymi wyników badań z użytkownikami?

    Trendem jest duża podaż studentów z wartościowymi dyplomami. Ich
    dyplomy są wartościowe, bo obniżają koszt tworzenia formularzy
    przez ich autorów. Znacząco obniża to ROA, koszty pozapłacowe
    (kiepska kawa wystarczy), a formularze non olet.

    --
    Edek

  • 3. Data: 2012-09-05 21:10:31
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie.invalid>