  • 41. Data: 2007-01-02 00:30:10
    Temat: Re: UKE a mali operatorzy...
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Mon, 01 Jan 2007 23:00:25 +0100, Tomasz Śląski wrote:

    > A w Poznaniu przyjdzie do jednego z drugim pewien grubas, weźmie obu pod
    > skrzydełko, podłączy do netu via własna sieć, zrobi darmową wymianę ruchu i
    > jeszcze za darmo przetranzytuje do darmowego punktu styku z największą w
    > mieście siecią świadczącą usługi over CATV. :)

    coz, trzeba rozpoczac klonowanie grubasow i lokowanie ich w
    innych miastach :>

    --
    futszaK
    0601061867

  • 42. Data: 2007-01-02 01:47:06
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik futszaK napisał:

    > coz, trzeba rozpoczac klonowanie grubasow i lokowanie ich w
    > innych miastach :>

    Ech... żeby to takie proste było... i nie chodzi bynajmniej stricte o
    pieniądze....

    --
    TOM
    ORG-PGiw1-RIPE

  • 43. Data: 2007-01-02 14:21:16
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Tue, 02 Jan 2007 02:47:06 +0100, Tomasz Śląski wrote:

    > Ech... żeby to takie proste było... i nie chodzi bynajmniej stricte o
    > pieniądze....

    A moze wlasnie chodzi o pieniadze ?

    Mali operatorzy wchodzacy na rynek jedyne co moga to zyskac, zwlaszcza ze
    ich przewaga jest mozliwosc elastycznego podejscia do klienta, czego nie
    maja duzi. U tych ostatnich sa standardowe oferty, standardowe cenniki i
    nie da sie tego przeskoczyc, przynajmiej nie zrobi tego osiedlowka na 400
    komputerow.
    Na nizszym poziomie jest zreszta podobnie, klienci przychodza glownie z
    polecenia, widza ze ta sama osoba zaklada, ta sama osoba sie nimi opiekuje
    a to wzbudza ich zaufanie, tymbardziej ze wchodzi w gre podlaczenie
    sprzetu na probe na zasadzie "daj stowe, ja Ci podlacze, jak Ci sie
    spodoba to spoko, jak nie to zabieram graty i swiety spokoj"
    Wspomnianego zaufania nie wzbudza napewno
    akwizytor ktory trzyma w reku 15 stronicowa maczkiem pisana umowe oraz 4
    zalaczniki do niej i jedynym jego celem jest aby klient ja podpisal.

  • 44. Data: 2007-01-02 22:27:28
    Od: m...@g...com

    On 28 Gru 2006, 22:53, "Masterson" <m...@v...pl> wrote:
> [...]
    > - Admini sieci podchodzą do każdegoi klienta indywidualnie i rozwiązują
    > każdy problem sumienie, a nie załątwiają wszystko "masowo", w związku czym
    > wszystko trybi jak należy :D
    > - W sieci wycięte są porty, przez które sieją się same śmieci (wiruchy,
    > spyware, itp.), tepsa ostatnio coś tam zablokowała, ale to tylko na DSL (o
    > ile się nie mylę)
    > - Dobrze skolejkowany ruch na serwerze zapewnie mi komfortowe korzystanie z
    > WWW, FTP, poczty, p2p, radia na raz bez obawy o to, że coś nagle zacznie się
    > ciachać. Nie muszę do tego stosować NetLimitera, itp.

    to nie jest wyjątek - w mojej śmiesznej sieci póki co średnio ale
    masa usług dodatkowych. a
    wszytsko idzie ku lepszemu. podstawa rozwijania się sieci to dobry
    dostawca, czyli inny niż TP
    Jak będę miał sieć na 100 osób to dam za 40zł 1-2 mbit co
    najmniej + usługi dodatkowe a wtedy
    nie straszna mi netia czy dialog. niestety z dostawcą tanich
    megabitów jak np. 3s.pl (pozdrawiam Pana Wojtka A. :)
    czy TKtelekom to u mnie ciezko

    pozdrawiam

  • 45. Data: 2007-01-03 10:51:01
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

    >nie straszna mi netia czy dialog. niestety z dostawcą tanich
    >megabitów jak np. 3s.pl (pozdrawiam Pana Wojtka A. :)
    >czy TKtelekom to u mnie ciezko

    TKTelekom nie jest wcale tani.

    Lee