  • 111. Data: 2011-04-06 07:29:17
    Temat: Re: UKE + regulacja rynku
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Sied@r"
    >I co może przyszły by firmy z zachodu.

    I co? Położyłyby własne tory i postawiły dworce?

    >Płaciłby za korzystanie z torów i
    >stacji (tak jak to jest na lotniskach - tzw. opłaty lotniskowe).

    Raczysz żartować. Bez regulacji rynku w postaci zmuszenia operatora
    infrastruktury do udostępniania jej podmiotom trzecim nic byś takiego
    nie miał.

    >A po polskich torach jeździłby normalne pociągi. A nie rzęchy do których
    >co roku z naszych podatków trzeba dopłacać.

    Przewozy pasażerskie praktycznie wszędzie przynoszą straty.

    >Uważam, za obowiązek ustawowy dostępu do tych zasobów. Za opłatą, ale
    >dostępu.

    Ty, ale może popatrz do czego się odnosiłem, co? Wszelki "obowiązek
    ustawowy" to przecież "regulacje i inne biurokratyczne twory".

    --
    | http://epsilon.eu.org/ |