  • 11. Data: 2019-10-25 16:11:34
    Temat: Re: UMIDIGI F2
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.10.2019 o 14:48, Trybun pisze:

    > Gdzie to cudo zdobyłeś? Wypróbowałem kilka innych programów z Sklepu a żaden nie
    > daje nagrać rozmówcy w dobrej jakości.

    Nie w sklepie, tu:
    https://www.apkmirror.com/apk/nll/call-recorder-acr/
    call-recorder-acr-31-1-unchained-release/call-record
    er-acr-31-1-unchained-android-apk-download/

    Kliknij w czerwony prostokąt "Download APK".
    Plik powinien mieć wielkość 8.184.002.
    Inne wersje ignoruj.

  • 12. Data: 2019-10-26 09:41:20
    Od: k...@g...com

    On Friday, October 25, 2019 at 2:43:53 AM UTC-7, collie wrote:
    > Kup Motorolę Moto G7 Power i po bólu dupy.
    > Skaner palczasty i wzrokowy działa tak jak ma

    i skaner jest z przodu?
    Ludzie, czytajcie pytanie - było dość precyzyjne w tej kwestii. Żadnych czytników z
    tyłu bo to idiotyzm.

    P.

  • 13. Data: 2019-10-26 11:52:14
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 25.10.2019 o 16:11, collie pisze:

> [...]
    call-recorder-acr-31-1-unchained-release/call-record
    er-acr-31-1-unchained-android-apk-download/

    > Kliknij w czerwony prostokąt "Download APK".

    Dzięki, ale niestety nie dał się zainstalować na mojej Motce. Chyba
    jednak znalazłem alternatywę w Sklepie Google, nazywa się to Cube ACR i
    przynajmniej na razie nie mam uwag krytycznych, robi to co powinien.

  • 14. Data: 2019-10-26 13:08:01
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 26.10.2019 o 09:41, k...@g...com pisze:

    > Żadnych czytników z tyłu bo to idiotyzm.

    Wręcz przeciwnie: czytnik z tyłu nie dla idiotów.

  • 15. Data: 2019-10-26 13:21:15
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 26.10.2019 o 11:52, Trybun pisze:

    > Dzięki, ale niestety nie dał się zainstalować na mojej Motce.

    To było wynalezione na zagranicznym forum Motoroli,
    konkretnie dla Moto G7 Power z Androidem 9 Pie.
    Z innym modelem, lub z innym Androidem może być
    tak jak u Ciebie. Przy okazji wypróbuję apkę,
    o której wspomniałeś.

  • 16. Data: 2019-10-26 14:05:57
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 26.10.2019 o 13:21, collie pisze:

> [...]
    > konkretnie dla Moto G7 Power z Androidem 9 Pie.
    > Z innym modelem, lub z innym Androidem może być
    > tak jak u Ciebie. Przy okazji wypróbuję apkę,

    Czyli dokładnie do takiej jaką mam. Być może to antywirus mi bruździ.
    No nic, jak na razie rozwiązanie się znalazło to już nic nie będę
    kombinował.

  • 17. Data: 2019-10-26 14:06:31
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 26.10.2019 o 13:08, collie pisze:

    > Wręcz przeciwnie: czytnik z tyłu nie dla idiotów.

    W ogóle czytnik linii to zwykle gadżeciarstwo. Użytkownik spokojnie może
    się bez niego obejść.

  • 18. Data: 2019-10-28 22:41:14
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2019-10-24 o 13:22, Trybun pisze:

    > usb-c wygodniejsze, ale na tym opierać
    > kryterium zakupu to już chyba przesada.

    Jezeli w domu wszyscy maja telefony na USB-C to na wyjazd mozna zabierac
    jedna ladowarke ;)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 19. Data: 2019-10-29 23:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun M...@j...ru ...

    > W ogóle czytnik linii to zwykle gadżeciarstwo. Użytkownik spokojnie
    > może się bez niego obejść.

    Pełna zgoda.
    Ale ten co wymyslił jego umiejscowienie z tyłu to powinien dostac
    jakiegos antynobla :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

  • 20. Data: 2019-10-30 13:33:45
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 29.10.2019 o 23:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun M...@j...ru ...

    > Pełna zgoda.
    > Ale ten co wymyslił jego umiejscowienie z tyłu to powinien dostac
    > jakiegos antynobla :)

    Jeszcze lepszy numer wywinęli z tymi kartami nano, z założenia chyba
    miała być oszczędność miejsca tymczasem tacka często jest większa od
    karty w formacie mini. O problemach użytkownika z tym małym g*nem nawet
    nie ma co się rozpisywać.