  • 51. Data: 2019-11-15 10:45:48
    Temat: Re: UMIDIGI F2
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 15.11.2019 o 09:37, Kris pisze:
    > A czy muszę jakieś korzyści wymieniać?
    > Neutralne to dla mnie
    > A właściwie teraz lepiej bo łatwiej wymienić kartę niż kiedyś gdy pod bateria w
    slocie była.
    > Wad żadnych nie ma, kłopotów żadnych dodatkowych z nano sim nie ma wiec o co chodzi
    > Mi to wisi czy w telefonie jest karta micro czy nano.
    > W sumie zastanawiam się po co tam jakakolwiek karta. Stosowne uprawnienia operator
    winien przesłać do telefonu i bez karty by się obeszło. Ale jak już jest to jest
    > Wkładam ją jak kupuje telefon wyjmuję ja jak zmieniam telefon
    > A nawet gdyby trzeba było częściej to wyjęcie czy włożenie tacki(najczęściej) z
    nano sim ŻADEN problem.
    > Teraz robi to się tak że wyciągasz tackę(spinacz czy inna igła czasami potrzebna),
    wyjmujesz jedną kartę, wkładasz druga i wciskasz tackę.
    > Kiedyś trzeba było rozebrać obudowę, wyciągnąć baterię, wyjąć kartę, włożyć nowa
    kartę, włożyć baterię, zamknąć obudowę. Pamiętam ze były telefony w których nie było
    prostą rzeczą zdjęcie obudowy i dostanie się do baterii. Trzeba było w necie szukać
    jak to zrobić. No i połamane zatrzaski takich obudów to nie były sporadyczne
    przypadki.
    > Do kart pamięci tez masz uwagi że coraz popularniejsze są te najmniejsze?

    Skoro wykazujesz brak zrozumienia mojej to przydało by się merytoryczne
    uzasadnienie.

    Nie prawda - aby obecnie wymienić trzeba się posługiwać zewnętrznymi
    narzędziami, czyli w tym punkcie minus. I nie mów że taka zamiana kart
    jest wygodniejsza, bo nie jest, ze względu na nikczemny rozmiar jest
    mocno utrudniona względem standardu mini.

    Poszukiwanie narzędzia do otwierania tacki, tacka nie przesuwa się na
    jakichś łożyskach tak że lubi się zacinać zarówno przy wyjmowaniu jak i
    montowaniu w telefonie, założę się że wymienię szybciej karty w trzech
    telefonach z mini niż Ty w jednym z nano. Tak, mimo wykonywania tej
    serii wymienionych powyżej czynności.

    Nie, w sprawie kart pamięci nie mam zdania, tak właściwie od momentu gdy
    używam nanosimów nie było potrzeby używania kart pamięci.

  • 52. Data: 2019-11-15 10:47:06
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 15.11.2019 o 10:09, collie pisze:

    > Telefony tak mają, że projektowane są dla brania do ręki
    > i sugerowanie się tu rzeczami, które można brać do ust,
    > jest nie na miejscu.

    Niekoniecznie, znacznym ułatwieniem może być opcja gdy nie trzeba brać
    telefonu do ręki, a z niego korzystać. Czujnik z tyłu takich możliwości
    nie daje.

  • 53. Data: 2019-11-15 10:48:42
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.11.2019 o 10:21, Liwiusz pisze:

    > Używałem telefonu z czytnikiem z boku, teraz używam z czytnikiem z tyłu, do
    > każdego można bardzo szybko wyrobić sobie naturalny "chwyt". Do tego z czytnikiem
    > z przodu też bym się pewnie przyzwyczaił. O wiele większą uwagę zwracam na
    > niezawodność odczytu, bo nie ma nic wkurzającego jak błędne odczyty, w takim Sonym
    > na przykład było to nagminne już przy lekko spoconej ręce, za to w Huaweiu
    > skuteczność oceniam na 99%.

    Motorola - 100%. Przy kilkuset (chyba już) odczytach.
    Przy kilku tysiącach może to się zmienić.

  • 54. Data: 2019-11-15 10:59:40
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 15.11.2019 o 10:18, Liwiusz pisze:

    > Skoro nie bierzesz do ręki to nie włączaj blokady ekranu. No i
    > generalnie bez ręki tak samo nie wpiszesz kodu blokady, więc to żaden
    > argument przeciwko czytnikowi linii.

    Ale tu jest możliwość odblokowania czujnikiem bez brania do ręki..
    Oczywiści chodzi tylko o możliwości, bo mi osobiście żadne blokady nie
    są potrzebnme i z nich nie korzystam.

  • 55. Data: 2019-11-17 18:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun M...@j...ru ...

    > Lepiej nie dotykać? Daj im medal za wybitne zasługi dla "wygody"
    > użytkownika.

    DAm tobie medal za zbyt powazne podchodzenie do zartobliwych odpowiedzi!

    > Powiem bezceremonialnie - po g*no, mam taką potrzebę i oczekuje że
    > to uszanujesz.  Naprawdę chodzisz z kawałkiem drutu, gwoździem itp
    > kluczami do telefonu w kieszeni pogwizdując z zadowolenia?

    Nie chodze, ale jak potrzebuje to znajde.
    Ale zgadzam sie, ze rozwiazanie w ktorym otwieram tylna klapke, mam
    miejsce na karte, wymienna baterie itp było lepsze.
    Tyle tylko ze w zyciu jest tyle spraw ktore moznaby zrobic lepiej ze
    akurat to rozwiazanie, chociaz gorsze, nie jest az tak denerwujace.

    Wolałbym zeby był przepis, który wymaga na producentach samochodów
    takiego konstruowania samochodów zeby zarówke mozna było wymienic w 3
    minuty i bez klopotu...

    A problemu z rozmiarem karty nadal nie rozumiem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 56. Data: 2019-11-17 18:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Mam czytnik z tyłu i naturalnie w niego trafiam, biorąc telefon do
    > ręki.

    Niektorzy uzytkuja telefon w uchwycie samochodowym...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 57. Data: 2019-11-18 08:51:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-11-17 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Niektorzy uzytkuja telefon w uchwycie samochodowym...

    Ja też. Nie blokuje mi się wówczas telefon, bo leci na mapie googla. Ale
    jakby co, to nawet w chwycie mam dostęp do tylnego czytnika palca.

    --
    Liwiusz

  • 58. Data: 2019-11-18 09:16:05
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 17.11.2019 o 18:59, Budzik pisze:
> [...]
    > minuty i bez klopotu...
    >
    > A problemu z rozmiarem karty nadal nie rozumiem.

    Tak, królestwo za gwóźdź albo kawałek drutu bo nie mogę telefonu
    otworzyć!... Wiesz, nie tyle irytuje mnie sam sabotaż producencki
    względem klienta, co sama postawa niektórych z tych klientów.. oni
    potrafią te syfiaste rozwiązania chwalić!

    Proste, ludzkie chwytaki (dłonie) są zwyczajnie za duże dla nano kart.

  • 59. Data: 2019-11-19 23:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ja też. Nie blokuje mi się wówczas telefon, bo leci na mapie googla.
    > Ale jakby co, to nawet w chwycie mam dostęp do tylnego czytnika
    > palca.

    Probowałem. Strasznie niewygodne.
    Wole tapnac w ekran i juz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."