  • 1. Data: 2014-11-09 13:21:50
    Temat: UPC Horizon -"Wystąpił błąd ,,W tym momencie nie ma możliwości odtwarzania wybranej pozycji."
    Od: z <...@...pl>

    "Wystąpił błąd
    W tym momencie nie ma możliwości odtwarzania wybranej pozycji."

    Taki komunikat pojawia się co 5 - 15 min. i trzeba przeładować stronę.
    Walczę z infolinią od kilku miesięcy i nie potrafią rozwiązać problemu
    Używam peceta z windowsem (dwa różne urządzenia) po wifi.
    Już nie mam siły się użerać.
    Wiem że nie jestem jednym z takim problemem. Próbowałem już wszystkiego.
    Ma ktoś jakiś sposób? Na androidzie podobno nie ma takich problemów.

  • 2. Data: 2014-11-11 19:46:38
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 09 Nov 2014 13:21:50 +0100, z <...@...pl> wrote:

    >Ma ktoś jakiś sposób?

    Zrezygnować z tej, wątpliwej jakości, usługi. Może jakby wszyscy Ci,
    co płacą, z niej zrezygnowali, to UPC coś by z tym zrobiło. A tak
    inkasują po 5PLNów od łba i umywają ręce.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2014-11-14 14:20:45
    Od: Malkontent <m...@g...pl>

    Dnia Sun, 09 Nov 2014 13:21:50 +0100, z <...@...pl> napisał:

    > Na androidzie podobno nie ma takich problemów.

    Są. U mnie na smartfonie niektóre kanały też wyświetlały taki
    komunikat.

    --

    Pozdr. _/_/_/_/
    Malkontent _/_/_/