  • 1. Data: 2014-11-09 12:27:47
    Temat: dekoder z kartą z innego mieszkania
    Od: "neostradiusz" <t...@j...w.pl>

    Sytuacja wygląda następująco:
    Kolega wyjeżdża na dwa tygodnie i na ten okres chcę od niego pożyczyć
    dekoder z nagrywarką i jego kartą od kablówki.
    Mieszkamy w innych dzielnicach miasta, ale operator jest ten sam - Inea.
    Znajomy ma bogatszy pakiet od mojego, Canal+, HBO itp
    Teraz pytania:
    -czy to zadziała i będę miał w tym czasie dostęp do dodatkowych kanałów?
    -wystąpią jakieś problemy, dekoder wysyła informacje o tym gdzie jest
    podłączony? Coś jak IMEI w telefonach komórkowych? Oczywiście bez
    podpinania go do internetu.

  • 2. Data: 2015-01-12 23:26:03
    Temat: Re: dekoder z kartą z innego mieszkania
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 9 Nov 2014 12:27:47 +0100, "neostradiusz" <t...@j...w.pl>
    wrote:

> [...]
    >-wystąpią jakieś problemy, dekoder wysyła informacje o tym gdzie jest
    >podłączony? Coś jak IMEI w telefonach komórkowych? Oczywiście bez

    ma szanse

    --
    ThinkXtra