  • 1. Data: 2014-10-08 14:10:08
    Temat: UPC Phone 2_0
    Od: " 666" <...@...6>

    http://obsluga-klienta.biznes.upc.pl/app/answers/det
    ail/a_id/732/
    I jak Wasze doświadczenia z UPC Phone?

  • 2. Data: 2014-10-10 02:01:41
    Temat: Re: UPC Phone 2_0
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 08.10.2014 o 14:10, 666 pisze:
    > http://obsluga-klienta.biznes.upc.pl/app/answers/det
    ail/a_id/732/
    > I jak Wasze doświadczenia z UPC Phone?

    Jak komórka nie trzyma cały czas wifi włączonego to kiszka. Ergo szkoda
    baterii

  • 3. Data: 2014-10-10 11:20:26
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    ail/a_id/732/

    > Jak komórka nie trzyma cały czas wifi włączonego to kiszka. Ergo szkoda
    > baterii

    No, ja mam SIPowego klienta w śmiardfonie, chyba wykupię gdzieś jakieś
    darmowe, czy tanie konto i osobny numer. Albo nic nie będę wykupywać,
    wystarczy mi to, co mam, Sferiowe combo (nomad+komórka) wystarcza mi
    zupełnie.
    Masz rację, szkoda baterii.

    --
    Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
    dołączyć,

  • 4. Data: 2014-10-11 07:37:34

    Co bardziej drenuje baterię: WiFi czy Bluetooth?

    -----