  • 11. Data: 2019-07-25 18:56:41
    Temat: Re: USB3, które mówi "twój sprzęt pracowałby szybciej, gdybyś użył USB3"
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    USB 3.0 na tym zrzucie ekranu widać pod "Koncentrator główny Intel USB 3.0", po
    podpięciu urządzenia powinno się tam pojawić to
    urządzenie.
    USB 2.0 masz w którychś "Intel Series USB EHCI, rozwiń je dalej (zobaczysz też inne
    urządzenia, np. klawiaturę, mysz, czytnik linii
    czy kamerę).
    Zależnie od tego, gdzie pojawi się podpięte urządzenie będziesz wiedział czy pracuje
    jako 2.0 czy jako 3.0
    Można jeszcze poszukać nowszych sterowników do tych Koncentratorów Intel USB 3.0 -
    ale stawiam, że już są najnowsze (wejdź sobie na
    stronę intel.com i zapuść ich program do wyszukiwania i aktualizacji sterowników, po
    paru dniach możesz ten program łatwo
    odinstalować).
    Jeżeli urządzenie to pamięć masowa, to możesz włączyć buforowanie we właściwościach
    (będzie szybciej, choć mniej bezpiecznie przy
    nagłej utracie połączenia, więc Twoja decyzja).
    Menu są pod prawoklikiem myszy, dla każdego urządzenia z osobna.

    -----

  • 12. Data: 2019-07-25 19:18:08
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-25 o 18:07, Marcin N pisze:

    > Podłączony pendrive pojawił mi się jako stacja dysków.

    To zmień mu nazwę na np "Pendrive" Literę dysku też mozesz zmienić jak
    Ci nie pasuje.

    --
    animka

  • 13. Data: 2019-07-25 20:25:38
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-07-25 o 18:56, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > utracie połączenia, więc Twoja decyzja).
    > Menu są pod prawoklikiem myszy, dla każdego urządzenia z osobna.

    Tu znalazłem:
    https://i.imgur.com/MYxr3ld.png

    To ten Samsung. Podpięty jest pod sterownik USB 2.0. Pod 3.0 nie ma
    żadnych urządzeń.

    --
    MN

  • 14. Data: 2019-07-25 21:03:24
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czyli coś nie bangla.
    Wypróbuj go na innym kompie 3.0
    Jeśli gdzie indziej załapie, to możesz u siebie próbować użyć przedłużki przewodu USB
    3.0
    Teoretycznie ten Samsung to może być podróba.
    A on w ogóle jest 3.0?
    Weź jakieś szkło powiększające z lampką i z bliska przyjrzyj się stykom i gniazda i
    wtyku, może coś jest podgięte (naprawy są bardzo
    trudne).

    -----

  • 15. Data: 2019-07-25 21:06:10
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Możesz jeszcze prawoklikiem usunąć ten kontroler 3.0, on się sam na nowo zainstaluje
    jakby co.

  • 16. Data: 2019-07-25 22:25:11
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-07-25 o 21:06, ąćęłńóśźż pisze:
    > Możesz jeszcze prawoklikiem usunąć ten kontroler 3.0, on się sam na nowo
    > zainstaluje jakby co.

    Poddaję się.
    Nic nie pomaga. Może faktycznie mój HUB USB tylko udaje 3.0.

    --
    MN