  • 11. Data: 2011-05-10 15:00:45
    Temat: Re: Ugiąć hak holowniczy
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    BTW wożę na tym 2 rowery, na 3 chyba bym się nie odważył, no może dziecięce ;-)

    Może jakoś "dziwnie" zapinasz na haku?
    Podczas zapinania spróbuj lekko pchać całość do przodu i wtedy zatrzaśnij klamrę.
    No ale faktycznie, może kształt haka w Twoim aucie jakiś dziwny jest.

    -----

  • 12. Data: 2011-05-10 15:37:07
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-05-10 15:00, ąćęłńóśźż pisze:
    > BTW wożę na tym 2 rowery, na 3 chyba bym się nie odważył, no może dziecięce ;-)

    Woziłem na poprzednim aucie i 3 dorosłe. "Tak jak fabryka dała" to
    trzęsie się toto niemiłosiernie, ale wystarczy taśma do wiązania bagażu,
    zaczepiona o zawiasy klapy kombi i pociągnięta do końców poziomych rur
    bagażnika.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 13. Data: 2011-05-10 15:49:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał
    > nie sterczy pionowo, tylko jest odchylony do tyłu. Teoretycznie
    > niczemu to nie przeszkadza, ale wydłuża zestaw auto + rowery o
    > dobre pół metra. Najprościej byłoby ugiąć w kontrolowany sposób
    > sam hak po zdemontowaniu ( na zimno ), tylko jak to zrobić ?
    > Prasą hydrauliczną nie dysponuję, co najwyżej podnośnikiem.

    Wiesz, to bydle jest tak projektowane ze wytrzymuje obciazenie
    tonowa przyczepa w ostrym hamowaniu, i nie gnie sie przy tym :-)

    Co innego na goraco.

    J.

  • 14. Data: 2011-05-10 18:36:29
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2011-05-10 15:49, J.F. pisze:

    > Wiesz, to bydle jest tak projektowane ze wytrzymuje obciazenie tonowa
    > przyczepa w ostrym hamowaniu, i nie gnie sie przy tym :-)

    tonowa to już musi mieć swoje hamulce ;-p
    Ale IMHO prościej będzie bagaznik trochę wygiąć lub lekko go przerobić
    niż hak giąć..

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 15. Data: 2011-05-10 19:45:18
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-05-10 15:49, J.F. pisze:

    > Wiesz, to bydle jest tak projektowane ze wytrzymuje obciazenie tonowa
    > przyczepa w ostrym hamowaniu, i nie gnie sie przy tym :-)

    Podobne bydle w poprzednim aucie zgięło się jak banan potraktowane
    chłodnicą najeźdźcy ( znaczy tego co na mnie najechał ).

    > Co innego na goraco.

    Myślisz że tak fabryka robi ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 16. Data: 2011-05-10 23:45:44
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-05-10 08:37, PeJot pisze:
    > Czołem.
    >
    > Zamontowałem hak holowniczy, celem wożenia rowerów na uchwycie. Jednak

    Zrob to po polsku. Utnij hak i zespawaj pod dobrym katem. Ewentualnie
    obwiaz wezem ogrodowym, on ma wielorakie zastosowania - tak pisza na grupie.

  • 17. Data: 2011-05-11 06:35:20
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-05-10 18:36, Michał Baszyński pisze:

    > Ale IMHO prościej będzie bagaznik trochę wygiąć lub lekko go przerobić
    > niż hak giąć..

    Gięcie bagażnika załatwiło by sprawę, tyle że ów bagażnik ( jak
    podejrzewam ) przeżył poprzedni, przeżyje ten i pewnie następny samochód.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 18. Data: 2011-05-11 09:02:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w
    > Podobne bydle w poprzednim aucie zgięło się jak banan
    > potraktowane chłodnicą najeźdźcy ( znaczy tego co na mnie
    > najechał ).

    Albo to nie byla chlodnica, albo jakis druciaz zastapil ja
    staropolskim zeliwnym zeberkiem :-)

    > Myślisz że tak fabryka robi ?

    Fabryka moze miec lepsza prase. Np o 100T nacisku.

    J.

  • 19. Data: 2011-05-11 10:31:06
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-05-11 09:02, J.F. pisze:

    > Albo to nie byla chlodnica, albo jakis druciaz zastapil ja staropolskim
    > zeliwnym zeberkiem :-)

    Nie, wyglądała jak chłodnica. Ale samochód był z tych na "F" :)

    > Fabryka moze miec lepsza prase. Np o 100T nacisku.

    Niewykluczone że kilkadziesiąt T ( w pionie ) miałbym w zasięgu. Tylko
    jak to umocować ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 20. Data: 2011-05-11 12:21:48
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 10 May 2011 08:54:19 +0200, tck napisał(a):

    > dac sie puknac w tyl na swiatlach;)
    > tylko kontrole trudno bedzie zachowac;)

    Ale on chce tylko wygiąć hak a nie cały tył :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]