  • 1. Data: 2017-08-31 21:10:39
    Temat: Ukarani za zbyt tanie polisy;)
    Od: Kris <k...@g...com>

    https://www.pb.pl/nadzor-wyciagnal-bat-na-ubezpieczy
    cieli-870034
    Następny krok to kara dla banków za darmowe konta?

  • 2. Data: 2017-09-01 09:34:18
    Temat: Re: Ukarani za zbyt tanie polisy;)
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-08-31 21:10, Kris wrote:
    > https://www.pb.pl/nadzor-wyciagnal-bat-na-ubezpieczy
    cieli-870034
    > Następny krok to kara dla banków za darmowe konta?

    Ja np. mając firmę nie mogę wystawić faktury za daną robotę niższą niż
    wybikałoby to z przepracowanych roboczogodzin w kontekście płacy
    minimalnej. Choćbym chciał zrobić daną robotę promocyjnie dla klienta,
    to nie mogę.

    http://www.rp.pl/Kadry/312289907-Ewidencja-czasu-pra
    cy-dla-zleceniobiorcow-i-samozatrudnionych-aby-PIP-s
    prawdzila-ich-minimalne-wynagrodzenie.html

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2017-09-02 20:11:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 01 Sep 2017 09:34:18 +0200, quent <x...@x...com> wrote:
> [...]
    > wybikałoby to z przepracowanych roboczogodzin w kontekście płacy
    > minimalnej. Choćbym chciał zrobić daną robotę promocyjnie dla

    Zależy jak nazwiesz usługę.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2017-09-02 20:59:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 2 września 2017 20:12:04 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Zależy jak nazwiesz usługę.

    Ale załóżmy ze uczciwy chce być