  • 1. Data: 2012-02-09 10:10:11
    Temat: Uruchamia się Flash i zamiera system - czemu?
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    Witam

    Zawsze mnie dziwi zamieranie systemu (na parę sekund, Windows 7 32bit,
    procek Athlon XP) gdy uruchamiam film Flash. Czemu tak się dzieje?
    Czy jest taka funkcja w WinApi która blokuje całego Windowsa?

    dzięki i pozdro
    Szyk

  • 2. Data: 2012-02-09 10:43:52
    Temat: Re: Uruchamia się Flash i zamiera system - czemu?
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    To prawdopodobnie wina kiepskiego sterownika sprzętu, bądź samego sprzętu. NTG.

    AdamK

  • 3. Data: 2012-02-09 21:02:50
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    Dodam jeszcze że to się dzieje tylko przy uruchamianiu pierwszego filmiku.

  • 4. Data: 2012-02-09 21:20:58
    Od: "kajus44" <k...@i...pl>

    Szyk wrote:
> [...]
    > procek Athlon XP) gdy uruchamiam film Flash. Czemu tak się dzieje?
    > Czy jest taka funkcja w WinApi która blokuje całego Windowsa?

    Ja tak mam z drukowaniem z pdf'ów. Za każdym razem. Win7 64bit. Nie da się
    zrobic kompletnie nic. U Ciebie może załącza się usługa jakaś związana z
    flashem, pewnie gdybyś ją miał w autostarcie to o te kilka sekund miałbyś
    dłuższe odpalanie komputera.

  • 5. Data: 2012-02-09 22:27:35
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2012-02-09 22:20, kajus44 pisze:

    > Ja tak mam z drukowaniem z pdf'ów. Za każdym razem. Win7 64bit. Nie da
    > się zrobic kompletnie nic.

    Cholerka, coś musi być na rzeczy - mam to samo z tym drukowaniem pdf'ów!
    Tyle tylko, że w 34 bitowym Window'sie 7...

    --
    Jacek S.

  • 6. Data: 2012-02-10 04:18:55
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 09 Feb 2012 23:27:35 +0100, Jacek S. napisał(a):

    > Cholerka, coś musi być na rzeczy - mam to samo z tym drukowaniem pdf'ów!
    > Tyle tylko, że w 34 bitowym Window'sie 7...

    Musisz albo odjać 2 bity, albo dodac 30;)

  • 7. Data: 2012-02-10 09:04:01
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Musisz albo odjać 2 bity, albo dodac 30;)

    A nie miał to być 62 bitowy W7? :)

    P-NMSP:)

  • 8. Data: 2012-02-10 10:40:20
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2012-02-10 10:04, L501 aneryS pisze:

    > Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A nie miał to być 62 bitowy W7? :)

    Śmiejecie się. OCaml ma 31 (lub 63) bitowe inty;)

    http://stackoverflow.com/questions/3773985/why-is-an
    -int-in-ocaml-only-31-bits

    pzdr
    bartekltg

  • 9. Data: 2012-02-10 11:09:38
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2012-02-10 05:18, Jacek pisze:

    > Musisz albo odjać 2 bity, albo dodac 30;)

    LOL, no rzeczywiście:) Jedno piwo za dużo. Miało być 32 ;)

    --
    Jacek S.