  • 1. Data: 2012-02-06 11:10:05
    Temat: pisanie drivera dla ATI/NV
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    nie wiem jak to jest -

    gdybym chcial popisac cos na sprzet nvidi lub ati
    'na poziomie drivera' (windows/linux) to moge
    to zrobic? (jak?)

    gdybym chcial popisac sam driver (windows/linux)
    (czyli ze tak powiem na poziomie hardware - o ile
    dobrze rozumiem te sprawy) to moge to zrobic? (jak?)

    cos mi sie obilo o uszy ze np drivery do nvidi
    pod linuxa pisza jacys wolontariusze - niezalezni
    programisci

    --
    Straight as an arrow, Defect defect, Not straight not so straight , Reject
    reject

  • 2. Data: 2012-02-06 14:14:09
    Temat: Re: pisanie drivera dla ATI/NV
    Od: <k...@w...pl>

    Użytkownik <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > nie wiem jak to jest -
    >
    > gdybym chcial popisac cos na sprzet nvidi lub ati
    > 'na poziomie drivera' (windows/linux) to moge
    > to zrobic? (jak?)
    Istnieje SDK ogólno dostepne na stronach Microsoftu dla Windows, poszukaj w
    sieci.

  • 3. Data: 2012-02-06 16:54:42
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 6 Feb 2012 15:14:09 +0100, k...@w...pl napisał(a):

    > Istnieje SDK ogólno dostepne na stronach Microsoftu dla Windows, poszukaj w
    > sieci.

    Raczej DDK

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 4. Data: 2012-02-06 19:40:49
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Raczej DDK

    WDK

  • 5. Data: 2012-02-07 07:48:23
    Od: <k...@w...pl>

    Tak do końca przyszykuj sobie drugi komputer do debugowania, może być stary
    laptop.
    Poszukaj książek (angielskich niestety) na temat pisania sterowników, nie ma
    aktualnych pozycji polskich.
    Podeślij email prywatnie to prześlę pozycje na temat steroowników linux i
    troszkę przetłumaczoną przezemnie na temat windows.

  • 6. Data: 2012-02-07 07:49:26
    Od: <k...@w...pl>

    tutaj masz książki o sterownikach windows
    http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss?url=search-al
    ias%3Dstripbooks&field-keywords=windows+drivers&x=0&
    y=0

  • 7. Data: 2012-02-07 10:54:11
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    <k...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > Podeślij email prywatnie to prześlę pozycje na temat steroowników linux i
    > troszkę przetłumaczoną przezemnie na temat windows.

    ok, jak masz czas to wyslij, tnx
    (moze byc adres f...@g...pl)

    nie ze chce teraz przeznaczac swoj czas na pisanie
    driverów ale nie zaszkodziloby mi sie troche polapac
    jak to sie robi, zreszta chodzilo mi o pisanie driverow
    dla kart graficznych ati/nv,

    ((a mniej o pisanie 'sterownikow ogolnie' (choc kojarze ze
    to tez sie moze przydac jako sposob na zrobienie z systemem
    wiecej niz w normalnym trybie)))

  • 8. Data: 2012-02-07 10:58:10
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy ja też mogę prosić? q...@g...pl

  • 9. Data: 2012-02-07 15:13:47
    Od: <k...@w...pl>

    Użytkownik <f...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > ma
    >>

    > ok, jak masz czas to wyslij, tnx
    > (moze byc adres f...@g...pl)

    Witaj. Ta wiadomosc zostala wygenerowana przez system pocztowy
    Wirtualnej Polski.

    Dostarczenie Twojej wiadomosci okazalo sie niewykonalne, nasz
    serwer pocztowy nie bedzie staral sie wyslac jej ponownie.
    Dokladna przyczyna niedoreczenia listu znajduje sie ponizej.
    ===
    Hi. This message was created automatically by mail system
    at Wirtualna Polska.
    I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
    This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.

    <f...@g...pl>:
    173.194.69.26 failed after I sent the message.
    Remote host said: 552-5.7.0 Our system detected an illegal attachment on
    your message. Please
    552-5.7.0 visit http://support.google.com/mail/bin/answer.py?answer=
    552 5.7.0 review our attachment guidelines. tb8si10269881bkb.0

    pewnie masz filtr antywirusowy.

  • 10. Data: 2012-02-07 15:30:43
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    <k...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > 552-5.7.0 visit http://support.google.com/mail/bin/answer.py?answer=
    > 552 5.7.0 review our attachment guidelines. tb8si10269881bkb.0

    :/ normalnie nie uzywam tego maila - to jak mozesz
    zob np t...@t...pl tnx