  • 1. Data: 2012-02-09 10:02:48
    Temat: [about] game coding complete (mike mcshaffry)
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    ostatnio od 2 dni przegladam ta ksiazke i dosyc
    przyjemnie sie przeglada;

    opisuje ona tematy zwiazane z pisaniem kodu gierek
    pod win32 - w bezposrednim koderskim ujeciu

    powiedzialbym ze przekazuje ona 'tematy' nt tego jak
    wyglada kodowanie gry nie w postaci jakiejs bardziej
    abstrakcyjnej wizji a w postaci duzej ilosci praktycznych
    kawałków

    ('kawalkow' 'wiedzy' czy 'wizji' nt tego jak
    robi sie adekwatne kawalki kodu w gierce pod win32),

    praktycznych czy tez technicznych 'kawałkoów' bardzo
    podobnych, lub wrecz takich samych, do tych których
    i ja sam sie juz w miedzy czasie dorobiłem,

    jest tam tez jednak tez przy tym parenascie nowych dla
    mnie uwag i ciekawie mi sie to czyta

    (do tej pory nie czytalem wiele nt programowania w
    kontekscie gierek, (kiedys przejrzalem/przeczytalem 1 tom
    ksiazki laMothe'a, ostatnimi czasy przyswoilem topiki z
    forum warsztatu) omawiana ksiazka zreszta bardziej
    jest zresztana temat programowania win32 niz gierek z tym ze w
    kontekscie aplikacji win32 typu gierka;
    sam moj post niema przy tym specjalnego purpose poza
    stwierdzeniem ze dosyc dobrze sie to przeglada i jest na temat)