  • 1. Data: 2009-01-25 14:33:15
    Temat: Urządzenie do transmisji sygnału tv/av w sieci
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    HAVA gold
    jest kilka sztuk na aukcjach ale prawie żadnych opinii samych
    użytkowników lub nawet dema na youtube co i jak działa.

    http://www.myhava.com/ to strona producenta i opisy bardzo obiecujące,
    jednak nie ma jak przetestować,

    Ktoś może z grupowiczów testował takie urządzenie lub używa w codziennym
    życiu?

    Max

  • 2. Data: 2009-01-25 20:50:50
    Temat: Re: Urządzenie do transmisji sygnału tv/av w sieci
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik MM napisał:
> [...]
    > jednak nie ma jak przetestować,
    >
    > Ktoś może z grupowiczów testował takie urządzenie lub używa w codziennym

    tak, ja mam podobne - co się nazywa videoserver.
    to chyba troszkę lepsze oprogramowanie dające szersze możliwości.

    pawell

  • 3. Data: 2009-01-27 15:45:56
    Od: Adrian Nowak <a...@1...0.0.1>

    MM pisze:
> [...]
    > jednak nie ma jak przetestować,
    >
    > Ktoś może z grupowiczów testował takie urządzenie lub używa w codziennym

    videolan - daje naprawde duze mozliwosci konfiguracji

  • 4. Data: 2009-01-28 07:12:06
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Adrian Nowak napisał:

    > videolan - daje naprawde duze mozliwosci konfiguracji

    a znasz przykład sprzetowego videolan?

    pawell

  • 5. Data: 2009-01-28 08:51:58
    Od: "Endrju" <a...@g...pl>