  • 1. Data: 2009-01-24 13:15:20
    Temat: Zwrot sprzętu C+ :)
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    Umowa się skończyła więc czas na zdanie sprzętu. Udaję się do dystrybutora i
    co słyszę? Ten tuner jest własnością jakiejś Pani z Poznania :).
    Hmm. Co robić?? Szukam oryginału umowy i odnajduję swój nr tunera. Okazuje
    się ze mój tuner jest już w Cyfrze dawno zdany :))
    No i jest wesoło. Taka mała ciekawostka jaki to w bazie porządek.
    Skończyło się na wypisaniu zwrotu bez nr tunera. Ważne że mediasat i sprawny
    :)
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2009-01-24 14:10:02
    Temat: Re: Zwrot sprzętu C+ :)
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 24 Jan 2009 14:15:20 +0100, "glang" <g...@o...pl> wrote:

> [...]
    >No i jest wesoło. Taka mała ciekawostka jaki to w bazie porządek.
    >Skończyło się na wypisaniu zwrotu bez nr tunera. Ważne że mediasat i sprawny

    skoro juz "kiedys" zdales (po pijaku), to po co zdajesz drugi raz.
    Trzeba bylo zrobic w tyl zwrot i mialbys tuner....

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2009-01-24 17:00:23
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > skoro juz "kiedys" zdales (po pijaku), to po co zdajesz drugi raz.
    > Trzeba bylo zrobic w tyl zwrot i mialbys tuner....
    :)
    no tak. a za kilka dni przekaz z cyfry na 300 za niezwrócony sprzęt. problem
    w tym ze zwrotu mojego tunera dokonał ktoś inny :))
    pzdr
    GL

  • 4. Data: 2009-01-24 18:25:20
    Od: Grzegorz Sułek <g...@s...sgh.waw.pl>

    glang <g...@o...pl> wrote:
> [...]
    > no tak. a za kilka dni przekaz z cyfry na 300 za niezwrócony sprzęt. problem
    > w tym ze zwrotu mojego tunera dokonał ktoś inny :))

    za 230zł mogłeś go sobie zatrzymać :)

  • 5. Data: 2009-01-24 18:39:21
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > za 230zł mogłeś go sobie zatrzymać :)

    Kenwood DTF-1?
    Nie warto. Za tą kasę wolę pionka a nawet dwa :))
    pzdr
    GL