  • 1. Data: 2009-01-24 06:37:12
    Temat: TKN - skystar2
    Od: niebieski <t...@n...pl>

    Witam.
    Mam problem z uruchomieniem TNK w komputerze z linuksem (SLAX). Mam kartę
    skystar2 i czytnik phoenix. Wszystko chyba skonfigurowałem prawidłowo.
    Niekodowane programy odbieram bez problemu w kaffeine. Do odczytu karty
    służy newsc. Karta uaktywniona przez internet parę dni temu - potwierdzone
    telefonicznie.
    Problem polega na tym, że po wybraniu kodowanego kanału z TKN serwer newsc
    wypisuje:
    ECM -> dummy (NOT OK) 0B00 0000 10D7.
    Nie jestem jeszcze zbyt zorientowany w tej dziedzinie. Jeśli ktoś sobie
    poradził z podobnym problemem, to proszę o odzew.

  • 2. Data: 2009-01-24 12:36:27
    Temat: Re: TKN - skystar2
    Od: crazy <c...@g...pl>

    niebieski pisze:
> [...]
    > Nie jestem jeszcze zbyt zorientowany w tej dziedzinie. Jeśli ktoś sobie
    > poradził z podobnym problemem, to proszę o odzew.

    Do Conax służy wtyczka CnxCAM, a do TNK jest wymagana wersja 0.1.0.3
    Tylko nie wiem czy ta wtyczka działa pod Linuxem.

  • 3. Data: 2009-01-24 13:07:47
    Od: niebieski <t...@n...pl>

    crazy wrote:

    > CnxCAM
    Chyba nie - to całkiem coś innego.

  • 4. Data: 2009-01-27 06:58:05
    Od: niebieski <t...@n...pl>

    Uruchomiłem. Musiałem niestety kupić tuner. Wystarczyło na chwilę włożyć
    kartę do tunera i wszystko działa. Ciekaw jestem tylko, czy nie trzeba
    będzie tej operacji powtarzać w przyszłości.